Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Povestea Rose Home, pornită cu o investiţie iniţială de 5.000 de euro, ţinteşte venituri de 1.3 milioane de euro pentru anul 2022

Cătălin şi Denisa Ştefan, Rose Home

– Cum ajungi de la hobby în design interior, la afacere de 1 milion de euro în HoReCa –

Antreprenoarea româncă Denisa Ştefan a lansat acum 7 ani Rose Home, care a fost conceput ca un site de decoraţiuni de casă şi evenimente private – organizare candy bar, lemonade bar, accesorii inedite pentru amenajări tematice, cu o investiţie iniţială de 5.000 de euro, dedicată stocului iniţial de marfă şi creării magazinului online. Pe parcurs, Rose Home şi-a schimbat oferta de produse şi din anul 2016 reprezintă o companie cu produse dedicate domeniului HoReCa, importul şi distribuţia directă de veselă, pahare, tacâmuri şi vase de prezentare.

Întregul demers al afacerii a necesitat o investiţie totală de 80.000 de euro, în crearea conceptului, stocul iniţial de marfă, site, prezenţa la târguri de profil, un depozit cu logistică proprie şi showroom de prezentare poziţionat în Centrul Capitalei.

Cătălin şi Denisa Ştefan conduc afacerea de familie Rose Home şi deţin o experienţă de peste 15 ani în domeniul ospitalităţii. Denisa a lucrat în partea operaţională pentru Grupul Accor iar Cătălin pe partea de achiziţii şi ulterior ca F&B Director pentru Hotelul Novotel, când în anul 2017 a decis să se alăture demersului antreprenorial al soţiei şi împreună să se ocupe de managementul şi dezvoltarea companiei.

Cătălin şi Denisa Ştefan, Rose Home
Cătălin şi Denisa Ştefan, Rose Home

„Am început dezvoltarea afacerii într-o perioadă de boom a zonei de e-commerce, am vrut sa împletesc o pasiune personală cu experienţa acumulată și să activez într-un domeniu în creștere. Ulterior, am trecut de la site-ul cu decoraţiuni la piaţa de veselă şi produsele de servire colorate, pentru că mi-am dorit să pun în evidenţă tendinţele în materie de design şi care să permită prezentarea preparatelor culinare într-un mod cât mai atrăgător”, declară Denisa Ştefan, Fondator și Managing Partner, Rose Home.

„Piaţa restaurantelor este foarte vibrantă, investitorii călătoresc mult şi adună experienţe din toată lumea pe care doresc să le implementeze într-un business local, fac investiţii mari la nivel de decor şi locaţie şi îşi doresc să ofere clienţilor finali o mâncare bună servită în produse de calitate, durabile. Suntem foarte atenţi când ne alegem furnizorii la toate aceste aspecte şi încercăm să ţinem pasul cu ideile şi feedback-ul venit din partea clienţilor noştri”, declară Cătălin Ştefan, Fondator și Managing Partner, Rose Home.

Portofoliul Rosehome este reprezentat de peste 20 brand-uri internaţionale de producători din domeniul veselei de porţelan şi ceramică, tacâmuri, pahare, produse de prezentare şi servire din lemn, melamina, inox sau fonta şi lucrează cu lanţuri hoteliere de 3-4-5 Stele, lanţuri de resturante şi cafenele, locaţii HoReCa mici şi medii, baruri, bistro-uri, centre de evenimente şi un procent mai mic de persoane fizice venite direct din site.

90% dintre produsele din portofoliul Rose Home sunt destinate către HoReCa şi 10% către zona de B2C. Pentru anul 2022, fondatorii vizează afaceri de 1.3 milioane de euro şi îşi propun o creştere a veniturilor cu 30% faţă de 2021.

Pe termen mediu, compania analizează oportunitatea de a îşi extinde operaţiunile online pe piaţa din Bulgaria şi de a intra în piaţa de producţie de veselă.

By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.