Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Pleon este agentia de consultanta a anului 2007

conform The Holmes Report

The Holmes Report apreciază obiectivele continentale, managementul multinaţional şi gama largă a serviciilor

The Holmes Report a desemnat Pleon drept agenţia europeană de consultanţă a anului 2007. Binecunoscutul raport de profil a apreciat ca motive-cheie în acordarea distincţiei obiectivele continentale ale Pleon, echipa multinaţională de management şi extinderea ofertei de servicii.
Premiul vine la doar trei ani de la înfiinţarea Pleon ca o companie distinctă, formată din agenţia ECC KohtesKlewes şi fosta filială europeană a agenţiei Brodeur. Din iunie 2004, data la care a fost lansată, agenţia a ajuns la peste 1000 de angajaţi în 32 de state şi un portofoliu ce acoperă o mare parte din corporaţiile europene de top. Potrivit The Holmes Report, mulţi o consideră în prezent cea mai mare agenţie de relaţii publice din Europa, nu doar pentru poziţia pe care o deţine pe pieţele tradiţionale de pe continent, cum ar fi regiunea DACH (Germania, Austria, Elveţia), Ţările de Jos sau Italia, dar şi pentru prezenţa sa în Stuttgard, Milano, Graz, Geneva şi Zagreb.

‘’Ca o veritabilă agenţie europeană, Pleon îşi poate forma portofoliul alegând dintr-o bază continentală de clienţi la care agenţii recunoscute nu au acces. Brandul nostru devine din ce în ce mai puternic în Europa şi ne dezvoltăm în mare măsură graţie conturilor care sunt comune pentru trei sau mai multe state’’ – susţine Timo Sieg, CEO Pleon, referitor la dezvoltarea şi potenţialul companiei.
Începând cu lansarea din 2004, Pleon şi-a extins domeniile de expertiză de la tehnologie şi afaceri publice, la o gamă mai largă de servicii care în prezent include managementul crizei şi al riscului, CSR, domeniul financiar, healthcare şi online PR. În paralel, Pleon a reuşit să integreze cele două agenţii partenere într-o singură cultură corporatistă care include programe ce oferă oportunităţi tuturor angajaţilor din reţea de a lucra împreună şi de a dezvolta o abordare specială, învăţând în acelaşi timp cele mai bune practici profesionale. ‘’Pleon a investit eforturi şi resurse considerabile în dezvoltarea profesională şi schimburile internaţionale. Faptul că suntem recunoscuţi pentru diversele noastre proiecte de către cel mai important organism ce monitorizează industria de PR este o mărturie a viziunii companiei noastre şi reprezintă o realizare enormă pentru toţi angajaţii noştri’’, declară directorul general al Pleon, Alex Schoep.
The Holmes Report se încheie afirmând că Pleon reprezintă o competiţie serioasă pentru celelalte agenţii: ‘’Pleon are avantajul de a putea gândi şi acţiona ca o companie unică, o adevărată agenţie de comunicare europeană, cu resurse capabile să facă faţă oricărui competitor şi cu o diversitate de talente fără egal în Europa. Aceasta este agenţia de urmărit în 2008”.

Bucuresti, 10.01.2008

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.