Find your $100k business idea in 10 days and get the first clients fast

Pizza Hut, în parteneriat cu Bit Soft, lansează noile versiuni ale platformei Delivery și aplicației mobile, îmbunătățind astfel experiența digitală de plasare a comenzilor

Pizza Hut, unul dintre cei mai importanți jucători de pe piața locală în segmentul restaurantelor cu servicii complete, în parteneriat cu Bit Soft, liderul în soluții IT pentru industria locală HoReCa, au dezvoltat noi veri ale aplicației de mobil și platformei de comenzi online Pizza Hut Delivery, din dorința de a le oferi consumatorilor o experiență îmbunătățită. Având în focus strategia de digitalizare a brandului și nevoile curente ale industriei HoReCa, începând cu luna aceasta, clienții vor putea comanda produsele preferate prin intermediul platformelor actualizate.

În prezent, comenzile preluate prin intermediul aplicației de mobil și a platformei online însumează aproximativ 30% din vânzările totale ale brandului, la acest procent contribuind actualizarea permanentă a soluțiilor tehnologice utilizate.

“Pizza Hut este un brand care a reușit să se reinventeze constant de-a lungul celor 27 de ani de existență pe piața locală. Din dorința de a veni în întâmpinarea clienților cu cele mai bune produse și servicii adaptate nevoilor lor, încercăm să îmbinăm pasiunea pentru bucătărie cu inovația și cele mai noi soluții digitale. Împreună cu partenerii noștri de la Bit Soft, ne bucurăm să le putem prezenta consumatorilor versiunile actualizate ale platformei de comenzi online și aplicației de mobil, care, cu siguranță, le vor oferi o experiență pe măsura așteptărilor lor”, declară Adrian Hulubescu, General Manager Pizza Hut România.

Pizza Hut logo

“Ne bucurăm să găsim în Pizza Hut un partener de încredere, preocupat de nevoile clienților pe care îi deservesc cu dedicare de mai bine de 14 ani. Industria HoReCa este o industrie în continuă schimbare, aducând cu aceasta și un nou profil al consumatorului, mult mai orientat spre un flux de comandă rapid și intuitiv. Un indicator de performanță care cântărește în decizia finală de a cumpăra un produs sau nu este timpul efectiv petrecut pe platformă pentru a plasa comanda de mâncare”, a declarat Bogdan Stanciu, CEO Bit Soft Group.

O nouă experiență de plasare a comenzilor

Noile versiuni ale platformei de comenzi online și aplicației mobile (disponibilă atât pentru Android, cât și pentru iOS) oferă o experiență diferită pentru plasarea online a comenzilor. Printre cele mai importante aspecte de care beneficiază clienții se numără:

Bit Soft logo

  • Flux de comandă mult mai ușor de urmărit, care simplifică procesul per total;
  • Experiență de utilizator adaptată nevoilor clienților – posibilitatea de a plasa comanda la o oră viitoare;
  • Interfață nouă, ușor de folosit și optimizată în mod special pentru smartphones;
  • Redirecționarea comenzilor de la o locație la alta, în funcție de aria de livrare, în cazuri excepționale (valabil atât pentru comenzile plasate pe timp de zi, cât și de noapte);
  • Flexibilitate ridicată în ceea ce privește oferirea de promoții și reduceri: oferte pe zile, oferte de tip ”buy 1, get 1 free” etc.

Parteneriatul dintre Pizza Hut și Bit Soft s-a format în urmă cu 14 ani, odată cu deschiderea primului restaurant de tip delivery în România, fiind astfel, cel dintâi client care a beneficiat de sistemul de marcare Bit Soft. Colaborarea a fost un succes pentru ambele părți, iar în acest moment Pizza Hut este prezent în România cu 18 centre de livrare.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *