Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Philips Lighting raportează în T3 2017 o creștere a vânzărilor de 1,3% și o îmbunătățire continuă a rentabilității operaționale

Philips Lighting logo

Trimestrul 3 2017- Caracteristici semnificative

· Vânzări de 1.684 milioane EURO, cu o creștere a vânzărilor de 1,3%
· Creșterea totală a vânzărilor de LED-uri de 22%, reprezentând 68% din totalul vânzărilor (trimestrul 3 2016: 56%)
· EBITA ajustată de 176 milioane EURO (trimestrul 3 2016: 175 milioane EURO)
· Îmbunătățirea marjei ajustate EBITA cu 50 puncte de bază, până la 10,5% (trimestrul 3 2016: 10,0%)
· Venit net de 110 milioane EURO (trimestrul 3 2016: 51 milioane EURO)
· Flux liber de numerar de 5 milioane EURO (trimestrul 3 2016: 164 milioane EURO)

Philips Lighting logo

Philips Lighting (Euronext: LIGHT), lider mondial în domeniul iluminatului, a anunțat rezultatele companiei din trimestrul al treilea al anului 2017. “În conformitate cu obiectivele noastre, Philips Lighting a revenit la o creștere a vânzărilor în acest trimestru. Pentru prima dată, vânzările de LED-uri și a sistemelor și serviciilor conectate de iluminat au compensat declinul afacerii noastre convenționale”, a declarat Eric Rondolat, CEO. “În același timp, am continuat să ne îmbunătățim profitabilitatea, având în vedere că sistemele LED și sistemele și serviciile conectate de iluminat aduc o contribuţie substanțială. Acest lucru demonstrează succesul implementării strategiei noastre, pe măsură ce rămânem pe direcția propusă atingerii obiectivelor noastre pentru 2017.”

Analiza financiară

Trimestrul trei

Primele nouă luni

2016

2017

modificare

În milioane €, cu excepția procentajelor

2016

2017

modificare

1,745

1,684

-3.5%

vânzări

5,181

5,073

-2.1%

1.3%

Creșteri de vânzări comparabile

-0.4%

-3.5%

Efectele fluctuației valutei

-0.5%

-1.3%

Consolidare și alte modificări

-1.1%

692

674

-2.7%

Marginea brută ajustată

2,019

2,021

0.1%

39.7%

40.0%

Marginea brută ajustată (în% din vânzări)

39.0%

39.8%

-467

-437

Cheltuieli SG&A ajustate

-1,410

-1,386

-81

-85

Cheltuieli R&D ajustate

-254

-254

-548

-522

4.7%

Costuri indirecte ajustate

-1,664

-1,640

1.4%

31.4%

31.0%

Costuri indirecte ajustate (în % din vânzări)

32.1%

32.3%

175

176

0.7%

EBITA ajustată

457

492

7.7%

10.0%

10.5%

Marja EBITA ajustată (%)

8.8%

9.7%

-55

14

Articole ajustate

-114

-40

120

191

59.0%

EBITA

343

452

31.8%

93

161

73.0%

Venit din operațiuni (EBIT)

260

367

41.0%

-12

-10

Venituri/cheltuieli financiare nete

-55

-32

-30

-42

Cheltuieli cu impozitul pe venit

-84

-91

51

110

114.8%

Venitul net

122

244

99.7%

164

-5

Flux liber de numerar

146

-30

0.37

0.80

EPS de bază (€)

0.83

1.74

34,251

33,422

461010

Angajați (FTE)

34,251

33,422

Perspectivă

Realizarea unei creșteri a vânzărilor în trimestrul trei reprezintă un pas important în îmbunătățirea profilului de creștere a companiei. Suntem pe cale să îmbunătățim marja EBITA, ajustată cu 50-100 de puncte de bază pentru întregul an, excluzând câștigul din activele imobiliare în valoare de 15 milioane EURO în al doilea trimestru. În plus, ne așteptăm la un flux liber de numerar în trimestrul al patrulea, bazat pe o reducere substanțială a stocurilor.

By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.