Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

PepsiCo și AQUA Carpatica anunță începerea unei colaborări strategice

Parteneriat PepsiCo AQUA Carapoatica

Marca de apă premium va completa portofoliul PepsiCo în Europa, cu planuri de extindere la nivel global

PepsiCo, Inc. (NASDAQ:PEP) a anunțat că a început un acord strategic cu AQUA Carpatica, apă de izvor românească premium, prin care PepsiCo va deține 20% din acțiunile AQUA Carpatica. Conform acordului, PepsiCo va avea drepturi de a distribui apa de izvor în România și în Polonia, cu oportunități de extindere pe alte piețe, inclusiv în Statele Unite.

Înființată de antreprenorul elvețian-grec Jean Valvis în 2010, linia de produse premiată AQUA Carpatica include apă plată de izvor și ape minerale naturale carbogazoase care sunt îmbuteliate la sursă, în Munții Carpați din România. Apa minerală naturală carbogazoasă premium de la AQUA Carpatica nu conține nitrați și sodiu și oferă electroliți naturali.

Parteneriat PepsiCo AQUA Carapoatica

„Cu gustul său excelent și poziționarea premium, AQUA Carpatica este o completare perfectă pentru portofoliul de băuturi premium existent al PepsiCo”, a declarat Silviu Popovici, CEO al PepsiCo Europe. „Suntem încrezători că valoarea puternică a brandului AQUA Carpatica va rezona cu clienții și consumatorii noștri la nivel global.”

„AQUA Carpatica este un brand la fel de unic ca și locul de origine. Sunt încântat de oportunitatea de a ne uni forțele cu PepsiCo pentru a ne extinde amprenta în Europa și pentru a explora oportunitățile de a aduce AQUA Carpatica și beneficiile sale pentru sănătate unor noi consumatori în noi piețe”, a declarat Jean Valvis, fondatorul AQUA Carpatica. „În puțin mai mult de un deceniu, AQUA Carpatica a devenit un brand îndrăgit în Europa, pe care aspirăm să îl listăm la bursă în viitor. Sunt încântat că PepsiCo împărtășește viziunea noastră de a crește brandul în Europa și la nivel global.”

By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.