Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Pentru ce e musai să te ambalezi?

Lidl Carne Proaspata KV

Lidl și Mullen garantează că merită să fii Ambalat pentru prospețime și carne proaspătă, și prezintă noua miniserie video Știi și Gătești

Gama variată de carne proaspătă, caracteristicile sale unice și toate secretele pentru un preparat de excepție devin vedetele noii campanii „Ambalat pentru prospețime, lansată de Lidl România și semnată de Mullen.

Carnea este, fără doar și poate, unul dintre alimentele preferate ale românilor. Iar Lidl știe foarte bine acest lucru. Carnea proaspătă, ambalată, la cel mai bun raport calitate-preț a fost dintotdeauna specialitatea Lidl și era momentul ca tot ce ține de unicitatea și varietatea sortimentelor din magazine să devină cunoscut, pe deplin, de către consumatori.

Așa că se iau caracteristicile unice și se întorc pe toate părțile. Când vine vorba de carne, prospețimea și siguranța sunt definitorii. Toate aceste aspecte sunt puse sub lupă – de la procesul de porționare și marinare, care pregătește carnea pentru un grătar de nota zece, până la procesul ambalării care o menține proaspătă. La Lidl carnea este întotdeauna ambalată – și nu oricum, ci în sisteme speciale, cu ambalaje vidate sau caserole speciale ușor de desigilat, cu alveole care colectează lichidul. Cu un așa proces, nu a mai fost decât un pas până la Ambalat pentru prospețime. Numele vorbește de la sine despre pasiunea, dedicarea și seriozitatea depuse de fiecare specialist care participă la traseul cărnii, din fabrică până la raft – dar și despre fiecare consumator care nu face niciodată rabat de la calitate. Despre pasionații de gătit și despre gurmanzi. Despre fiecare dintre noi.

Lidl Carne Proaspata KV

Campania poartă consumatorii într-o descoperire a universului gamei, în cele mai mici detalii. Spotul TV îi duce în culisele fabricilor Lidl unde carnea este tranșată și ambalată în condiții de maximă siguranță. Iar miniseria online „Știi și Gătești” le dezvăluie, cu un umor fin, cunoscut fanilor Lidl, nenumărate informații despre produse și secrete pentru pasionații care gătesc și mănâncă cu plăcere carne. De ce cunoscut? Pentru că îi aduce față în față pe aceiași Chef Florin Dumitrescu și Andrei Aradits, de această dată într-un quiz show captivant și distractiv, cu aromă educativă.

Alături de Lidl, ne-am «ambalat» la o campanie care are toate ingredientele să devină memorabilă pentru pasionații de gătit și de alimente de calitate. Comunicarea gamei de carne are la bază valori esențiale pentru Lidl, adică prospețimea, calitatea, transparența, printr-un format plin de entertainment, pe gustul tuturor. «Știi și Gătești» are misiunea de a aduce distracție și provocări în lumea culinară, reunind duoul deja iconic format din Chef Florin Dumitrescu și Andrei Aradits, într-o competiție plină de savoare”, a spus Vladi Păunescu, Group Creative Director @ MullenLowe.

Lidl Retete Carne Proaspata KV

Cele șase episoade din seria „Știi și gătești” vin cu întrebări despre carne, calitatea sa și modurile de preparare – la care cei doi trebuie să răspundă cât mai repede. Primul care răspunde corect poate găti, respectiv mânca preparatul apetisant din carne. În schimb, cel care răspunde greșit primește o provocare surpriză. Mai mult, chiar și consumatorii fac parte din show, fiind invitați în fiecare episod să participe la un concurs care le testează atenția la detaliile din timpul show-ului, dar și cunoștințele legate de carne. Fără alte spoilere, primele patru episoade pot fi deja vizualizate mai jos.

Campania este completată de website-ul dedicat, care prezintă toate informațiile utile pentru consumatorii de carne, de la calitate, trasabilitate, varietate și prospețime la trucuri de gătit. Se adaugă aici toate episoadele campaniei și multe alte surprize: https://surprize.lidl.ro/carne. Și se servește cu poftă și zâmbetul pe buze.

Quiz show-ul și spotul TV pot fi savurate și pe canalul de YouTube Lidl România.

Echipa Mullen implicată în campanie: Silviu Antohe – Executive Creative Director, Vladi Păunescu – Group Creative Director, George Liloiu – Senior Art Director, Andrei Ropotă – Senior Copywriter, Mircea Solomiea – Senior Graphic Designer, Adrian Radu – AV Director, Anca Iuhas – Head of Strategy, Andra Panaitescu – Client Service Director, Anca Duță – Account Director, Elena Enciu – Account Manager, Silviu Clinciu – Account Manager, Cristi Lupu – Senior Account Executive.

By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.