free download 78 travel guides written by experts

Pentru că biscuiții ETI PUF nu se mai satură de celebritate și nici fanii lor de ei, Ogilvy & Mather România a lansat un nou spot, Puf-Hop

Cei patru biscuiți ETI PUF, lansați anul trecut, în premieră în România, prin intermediul unei campanii de comunicare semnată de Ogilvy&Mather România, au o poveste demnă de Hollywood.

În foarte scurt timp, vivacitatea și umorul lor i-au transformat în “everybody’s darlings”, adunând organic zeci de meme-uri în social media și pe forumuri, și zeci de parodii și reactii video.

La doar două săptămâni după ce a fost lansat pe YouTube, spotul în care “jucau” cei  patru biscuiți Mashmallow cu glazură a devenit viral, adunând organic 300.000 de vizualizari.

biscuitii-eti-puf
Mai mult, spotul realizat de Ogilvy & Mather România, a fost singura reclamă TV comercială din topul celor mai vizionate clipuri de pe YouTube, din țară, cu peste 1 milion de vizualizări pe YouTube, până la acest moment, și zeci de parodii care, la rândul lor, au înregistrat peste 1 milion de vizualizări. Astfel, o întreagă comunitate de fani a luat naștere organic, fiind directionată și păstrată activă pe pagina de FB dezvoltată de Ogilvy & Mather România.

Și, pentru că celebritatea se păstrează cu perseverență, povestea celor patru Eti Pufi continuă și în această primăvară cu un nou spot, la fel de neconvențional ca și primul.

Noul spot a fost filmat pe acoperișul unui bloc din cartierul bucureștean Dristor și îi readuce în atenția publicului pe Cocos, Cacao, Căpșună și Culoare, “acum, și cu gust de atitudine”, pe aceleași beat-uri de hip-hop care le-au adus celebritatea.

„Cele mai recente execuții, Crăciun (lansat anul trecut, în decembrie) și Puf-Hop, sunt o continuare a succesului înregistrat, în special cu spotul Rap Battle. Ambele spoturi combină beatbox-ul, dansul și versuri jucăușe și ușor naive (ingrediente deja consacrate), pentru a contura o lume simplă și veselă, în care, cu puțină imaginație, îndrăzneală și câțiva prieteni găsești mereu un prilej de distracție. Astfel, sperăm noi, ca ETI PUF, un desert delicios (de pufos), să rămână o sursă de inspirație și voie bună pentru copii și tineri, adică publicul țintă ETI PUF”, spun reprezentanții Ogilvy&Mather România.

ETİ European Food Industries, filiala locală a Grupului ETİ, cel mai mare producător de dulciuri din Turcia, a comunicat în premieră în România, anul trecut, cu o prima campanie de comunicare semnata de Ogilvy & Mather România.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *