Lanțul de brutării frantuzești PAUL întâmpină primăvara cu o colecție de mărtișoare dulci, perfecte pentru a celebra o primăvară a gusturilor alese.
PAUL reinventează simbolul tradițional al primăverii printr-o gamă colorată de mini macarons, specialitatea emblematică a patiseriei franceze.
Mărțișor cu joie de vivre
Mixul de savoare și culoare oferit de ingredientele atent selecționate, precum fisticul, ciocolata, caramelul, vanilia și zmeura, se remarcă prin unicitate și rafinament.
În variantele de 3, 6, 12 sau 36 de bucăți, cutiile de Mini Macarons sunt disponibile până pe 9 martie în toate brutăriile din țară sau prin serviciul de Catering, în limita stocului.
Articole recomandate:
OnePlus prezintă clienților noile device-uri AI, înainte de punerea lor în vânzare, la evenimentul d...
Levi’s for Pari’s
Summer Career Fair oferă peste 1.000 de oportunități de carieră tinerilor din România
Abris Capital își face exitul din Dot2Dot printr-o vânzare comercială
LONCOLOR lansează campania de vară ”Câștigi cu stil și culoare o croazieră pe mare”
Puterea brandului, la putere! BDR Associates anunță o nouă ediție a Programelor Superbrands pentru R...
Părul în vacanță. Cum îl pregătești și ce să nu faci înainte de a pleca în concediu
PREVOMIT® - pleci la drum oricând, oriunde