Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

pastel dezvoltă campaniile tematice ale lanțului „1 Minute”, conceptul de retail al grupului Lagardère Travel Retail România

1 Minute

Agenția pastel comunică pentru grupul internațional Lagardere Travel Retail. Colaboarea a debutat la începutul acestui an când agenția a câștigat pitch-ul de comunicare a campaniilor tematice pentru lanțul de restaurante to-go „1 Minute”, un concept de retail al Lagardère Travel România.

În șase luni de la startul colaborării, pastel a dezvoltat două campanii tematice care fac parte din proiectul „1 Minute” de diversificare a meniului prin crearea unor experiențe diverse, cu specific geografic. Dacă prima dintre ele a fost centrată pe produsele balcanice, cea de-a doua, demarată la mijlocul lunii iulie, are în focus produsele mediteraneene.

„Descoperă orizontul gustului mediteraneean” este invitația lansată de restaurantele to-go „1 Minute” în cea mai nouă campanie tematică de promovare a rețetelor specifice spațiului mediteranean. Campania semnată de pastel aduce în prim plan imaginea sandvișului mediteranean, văzut prin binoclul exploratorului în căutarea noului gust. Curioșii și temerarii puși pe descoperiri vor găsi până pe 15 octombrie în rețeaua „1 Minute” produse din categoria fresh food și packed food, dezvoltate după rețete mediteraneene.

1 Minute

„Acceptăm fiecare challenge pe care ni-l oferă clienții cu entuziasm și cu determinare. Așa s-a întâmplat și în cazul Lagardere și ne bucură faptul că într-o jumătate de an am pus pe picioare două campanii de comunicare cu impact pentru lanțul de restaurante «1 Minute». Dacă vorbim strict de ultima campanie din categoria produselor mediteraneene, credem că am surprins esența și spiritul bucătăriei mediteraneene și rămânem deschiși la multe aventuri asemănătoare”, a declarat Dana Nae Popa, managing director pastel.

Impactul campaniei s-a simțit deja în vânzări. Luna iulie a adus lanțului de magazine încasări nete cu 20% mai mari față de aceeași perioadă a anului trecut.

„Vânzările și entuziamsul clienților ne arată că specialitățile culinare mediteraneene au fost și sunt în topul preferințelor clienților noștri încă de la debutul campaniei. Sunt rezultate care ne bucură și care ne încurajează să continuăm seria proiectelor speciale cu produse culinare tematice. Campania mediteraneeană a avut în spate o întreagă strategie dezvoltată împreună cu echipa pastel și captează pe de o parte dorința de a încerca ceva nou și, pe de altă parte, nostalgia după o vacanță pe țărmul Mării Mediteraneene. Produsele vin la pachet și cu alte surprize și momente memorabile cu care vom surprinde în curând.”, a explicat Petruța Ioniță, Head of Marketing Lagardere Travel Retail România.

Experiența mediteraneeană cuprinde produse precum: salate, sandvișuri, platouri mixte savuroase, paella după o rețetă tradițională, fresh-uri naturale, deserturi și gustări.

Echipa Lagardère Travel Retail România
Petruta Ioniță, Head of Marketing
Dana-CristianaTeodorescu, Specialist Marketing
Marius-Cristian Prec, Category Manager
Victor Nedelcea, Category Manager
Mirela Roman, Product Innovation Manager

Echipa pastel
· Dana Nae Popa – Managing Director
· Laura Iane – Creative Director
· Cristina Icnoțiu -Group Account Executive
· Răzvan Dumitrescu – Senior Strategic Planner
· Manuela Silică – Account Director
· Raluca Gorjanu-Radu – Art Director
· Dan Talpalariu – Copywriter
· Ionuț Ungureanu – Copywriter
· Oana Ciornia – PR Manager
· Ana-Maria Lazăr – Account Manager
· Irina Staicu – Account Executive

Despre 1 Minute

Cu o rețea de 42 de magazine în România, 1 Minute este un concept internațional de tipul Quick Service Restaurant care oferă clienților o gamă bogată de produse, axată în principal pe fresh food (sandvișuri, salate, deserturi, sucuri din fructe proaspăt stoarse, patiserie), dar și un segment complementar de produse convenience, totul într-o locație cu un design și o arhitectură moderne. Conceptul este adaptat pentru centrele de business și locațiile cu trafic intens, fiind ”vecinul de nădejde” în pauzele de masă și în clipele de respiro din mediul cotidian.

Despre Lagardère Travel Retail

Una dintre cele patru divizii ale grupului Lagardère, Lagardère Travel Retail este un lider global inovator în industria de retail pentru călători. Divizia operează 4.600 de magazine pentru liniile de business Travel Essentials, Duty Free & Fashion și Foodservice situate în aeroporturi, gări și alte concesiuni, în 35 de țări la nivel global. Lagardère Travel Retail generează vânzări de 4,9 miliarde EUR (gestionate 100%, 2018).

Lagardère Travel Retail are o abordare holistică unică care își propune să depășească așteptările călătorilor pe toată durata călătoriei lor și să optimizeze activele proprietarilor și brandurile partenerilor.

În România, compania este prezentă de peste 20 de ani pe piața comerțului în zonele de tranzit (Travel Retail), galerii comerciale și centre de afaceri și operează o rețea de peste 280 de magazine pentru segmentele News & Convenience, Convenience, Travel Essentials, Gifts & Souvenirs și Foodservice, cu un portofoliu de opt branduri, dintre care cele mai cunoscute sunt Inmedio, Relay, 1 Minute și So! Coffee.

By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.