Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Parteneriatul Profi – Kangoopack reduce poluarea

Echipament Kangoo in depozit Profi

În parteneriat cu Kangoopack, companie care oferă soluții integrate de ambalare, Profi și-a optimizat procesul de ambalare și a obținut o reducere a poluării prin diminuarea cantităților de plastic si carton puse în piață, ca parte a strategiei companiei de a proteja mediul înconjurător.

“Ne extindem cu repeziciune rețeaua de magazine și sistemul logistic, iar această creștere implică un grad considerabil de tehnologizare,” a declarat Bogdan Alecu, Directorul Supply Chain Profi Rom Food. „Printre prioritățile strategiei noastre se numără protejarea mediului și totodată încurajarea firmelor românești, iar adoptarea acestei soluții de ambalare inovatoare vine în susținerea ambelor direcții.”

În ultimele 12 luni, această cooperare a permis reducerea cu 60 de tone a cantității de deșeuri de carton și cu 130 de tone a celei de folie stretch utilizată la înfolierea paleților expediați zilnic din depozitele regionale către rețeaua de magazine Profi.

Echipament Kangoo in depozit Profi

“În această perioadă plină de provocări, companiile caută să-și optimizeze procesele operaționale investind în tehnologii noi, în automatizarea proceselor de ambalare și obțin astfel o reducere a costurilor aferente per unitatea de produs livrat. Mai departe, companiile obțin o calitate ridicată și constantă a ambalării printr-un control mai bun al procesului de aprovizionare evitând astfel sincopele ce pot apărea ca urmare a lipsei de personal specializat sau vârfurile de sezon, când se impune o flexibilitate foarte mare din partea firmelor”, a declarat Mariel Petric, CEO Kangoopack.

Tendințe în retail: Optimizarea și automatizarea procesului de ambalare

Lanțul de distribuție a mărfurilor s-a diversificat substanțial ca urmare a cerințelor tot mai mari ale clienților finali. Dacă în trecut marfa era livrată pe filiera Producător – Revânzător en-gros – Client final, odată cu apariția și dezvoltarea companiilor din Retail, acest lanț a evoluat spre forma Producător – Companie Retail – Operator Logistic care pregătește comenzile –Transportator – Rețea Magazine Retail – Client final. În tot acest lanț nou, fiecare adaugă valoare, dar, în același timp, adaugă și un cost suplimentar în prețul final al produsului către client. Pentru a fi competitivi în piață, pentru a putea oferi produsul la un preț care să nu fie prohibitiv pentru clientul final apare nevoia tot mai pregnantă de a eficientiza activitatea fiecărei verigi din acest lanț de distribuție. În acest sens, optimizarea costurilor de producție și a celor de distribuție sunt acțiunile obligatorii de luat. Iar costul cu ambalarea produselor (la producător și la firmele de logistică / transport ) reprezintă o pondere importantă.

By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.