Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Parteneriat pentru sunetul viitorului: Hans Zimmer este compozitor şi custode oficial pentru BMW IconicSounds Electric

Partnership for BMW IconicSounds Electric (from left to right) Jens Thiemer, Senior Vice President BMW Brand; Hans Zimmer; Stefan Ponikva, Vice President BMW Brand Experience; Renzo Vitale, BMW Sound Designer

Parteneriatul pentru anii următori a fost anunţat la Santa Monica. Primul sunet dezvoltat va fi folosit în automobilele de serie în 2020.

Bucureşti/Santa Monica/München. În iunie 2019, la #NEXT Gen de la München, Hans Zimmer şi designerul BMW de sunet Renzo Vitale au prezentat sunetul electric dezvoltat în comun pentru BMW Vision M NEXT. La Santa Monica, Hans Zimmer a anunţat acum oficial parteneriatul său cu BMW Group pentru dezvoltarea suplimentară a BMW IconicSounds Electric. Hans Zimmer: “Avem şansa unică de a transforma condusul electric al unui BMW într-o experienţă magnifică, cu un sunet remarcabil. Aştept cu încredere provocarea creării sunetului pentru viitoarele modele BMW electrice. Dezvoltarea împreună cu Renzo Vitale a sunetelor pentru BMW Vision M NEXT a fost o experienţă nouă pentru mine, una plină de inspiraţie.”

Sunetul dezvoltat în comun intră în producţia de serie a automobilelor încă din 2020

Înainte de Salonul Auto de la Los Angeles, Hans Zimmer şi designerul BMW de sunet Renzo Vitale au oferit, la studioul lui Hans Zimmer din Santa Monica, informaţii exclusive despre precedenta lor colaborare. Exact în acest studio, unde Hans Zimmer compune de obicei faimoasele sale coloane sonore pentru filmele de la Hollywood, cei doi au dezvoltat în comun sunetul electric al BMW Vision M NEXT. Mai mult, Zimmer şi Vitale au dezvăluit cea mai recentă creaţie comună a lor: sunetul care semnalizează că automobilele electrice şi plug-in hybrid ale mărcii BMW este pregătit pentru a fi folosit în noile automobilele ale mărcii. Sunetul va intra în producţia de serie a maşinilor încă din 2020. Renzo Vitale: “Designul sonor ne oferă oportunitatea de a evoca emoţii pozitive în automobilele noastre. Acest nou sunet de start declanşează o anticipare plină de bucurie a condusului electric, când clientul intră în automobil şi apasă butonul Start/Stop.”

Partnership for BMW IconicSounds Electric (from left to right) Jens Thiemer, Senior Vice President BMW Brand; Hans Zimmer; Stefan Ponikva, Vice President BMW Brand Experience; Renzo Vitale, BMW Sound Designer

BMW IconicSounds Electric

Liniştea este menţionată deseori ca un atribut şi un avantaj major al experienţei de condus electric. Cu toate acestea, pe măsură ce autonomia modelelor electrificate creşte, pentru conducător apare un decalaj în latura emoţională a experienţei de condus. Sub numele de brand “BMW IconicSounds Electric”, o ofertă sonoră vizionară va fi creată pentru viitoarele automobile electrificate de la BMW. Stefan Ponikva, vicepreşedinte BMW pentru experienţă de brand: “De-a lungul anilor, sunetul automobilelor noastre a entuziasmat şi a însoţit milioane de oameni. Suntem foarte încântaţi de şansa excepţională de a crea sunetele mobilităţii electrice a BMW împreună cu Hans Zimmer. Prin aceasta, putem încărca emoţiile viitoare ale clienţilor noştri şi să redefinim plăcerea de a conduce.”

În calitate de compozitor şi custode al BMW IconicSounds Electric, Hans Zimmer va contribui prin competenţa sa la diferite proiecte globale de creaţie sonoră pentru automobilele BMW electrificate. Varietatea proiectelor poate include sunete pentru vision vehicles şi concepte auto, automobile de serie, compoziţii de semne sonore, dar şi crearea de sunete pentru evenimente de comunicare, cu accent pe caracterul emoţional-acustic al mobilităţii electrice.

De aproape 10 ani, BMW Group a dezvoltat sunetul pentru mobilitatea electrică

În 2009, prin introducerea flotei de test MINI E, inginerii acustici de la BMW Group lucrau deja la sunetul generat artificial, care a fost menit să contribuie la mai buna perceptibilitate a automobilelor cu tren de rulare aproape silenţios. Prin urmare, de la lansarea BMW i3, clienţii au putut să aleagă protecţia acustică pentru pietoni ca dotare opţională.

Sunetul protecţiei acustice pentru pietoni a fost dezvoltat suplimentar de atunci în conformitate cu noile cerinţe legislative şi acum este lansat treptat ca echipare standard pentru toate automobilele plug-in hybrid şi electrice de la BMW (cerinţele pentru protecţia acustică a pietonilor şi timpul de funcţionare variază la nivel mondial). Obiectivul dezvoltării a fost îndeplinirea funcţiei importante de avertizare fără a deranja pietonii. În acelaşi timp, clientul ar trebui să continue să se bucure de un nivel ridicat de confort acustic în automobil.

By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.