Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Oxygen semnează proiectele speciale OPPO sub umbrela Unlimited Me, In Portrait

Teodora Țeican, Senior Social Media Manager Oxygen

Agenția integrată de comunicare Oxygen semnează proiectele speciale ale OPPO, lider mondial în tehnologie, desfășurate sub semnătura regională Unlimited Me, In Portrait, cu declinări la Art Safari și pe coperta publicației ELLE.

„Împreună cu echipa OPPO am gândit o campanie care arată personalitatea artistică a brandului. Colaborările cu oameni foarte talentați, printre care Tibi Vîntur, echipele Art Safari și ELLE, ne-au ajutat să demonstrăm că poți obține portrete cu valoare artistică dacă îmbini viziunea, inspirația și tehnologia unui device precum OPPO Reno7 Lite 5G”, a declarat Sînziana Focșa, Strategic Planner Oxygen.

Conceptul Unlimited Me, In Portrait a fost adaptat local pentru a integra eficient parteneriatul cu Art Safari, eveniment unic în peisajul cultural românesc, și capacitatea remarcabilă de a crea portrete a noului OPPO Reno7 Lite 5G, telefon oficial Art Safari, dar și smartphone-ul cu care Tibi Vîntur a creat expoziția OPPO de la festival.

În cadrul campaniei, Tibi Vîntur, creator digital, art director și fotograf de modă, a realizat, cu același OPPO Reno7 Lite 5G, și o serie de portrete pentru coperta revistei ELLE, în zone importante ale festivalului Art Safari.
Expoziția de portrete din cadrul Art Safari și colaborarea cu ELLE sunt inspirate de principalii artiști ai festivalului Picasso, Dali și Falla. Fotografiile realizate cu OPPO Reno7 Lite 5G au o calitate și claritate remarcabilă, ce poate fi observată cu ușurință pe coperta revistei și în portretele expuse, și demonstrează cum se poate crea artă prin tehnologie.

„La început, strategia de social media a vizat expunerea comunității la portrete extraordinare, realizate cu telefonul de creatori de conținut valoroși, cu scopul de a inspira următoarea generație de pasionați de artă. Am continuat cu recomandări pentru comunitatea OPPO, behind the scenes de la sedințele foto, tutoriale online și workshopuri offline, ca apoi să dăm ocazia fanilor să își testeze viziunea artistică în cadrul competiției Reno Academy”, adaugă Teodora Țeican, Senior Social Media Manager Oxygen.

Teodora Țeican, Senior Social Media Manager Oxygen
Teodora Țeican, Senior Social Media Manager Oxygen

Ca parte a campaniei, până pe 16 iulie, este în derulare și Reno Academy – o platformă în cadrul căreia pasionații de fotografie își pot înscrie cele mai frumoase portrete realizate de ei cu propriul telefon, folosind #RenoAcademy și tag @oppomobilero, pentru a intra în cursa pentru un OPPO Reno7 Lite 5G. Pe durata proiectului, pe pagina de Instagram a OPPO, pasionații de fotografie pot afla sfaturi despre portretele perfecte, dar și alte propuneri creative venite din partea fotografilor parteneri.

La începutul acestui an, Oxygen a fost selectată agenția de comunicare pentru brandul OPPO, lider mondial în domeniul tehnologiei. Oxygen coordonează serviciile de relații cu presa, social media și influencer marketing.

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.