Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Oxygen semnează campania integrată de comunicare pentru iaurtul cu specific grecesc de la Olympus

Oxygen semnează campania integrată de comunicare pentru iaurtul cu specific grecesc de la Olympus

Oxygen, agenție independentă de comunicare, semnează campania integrată de comunicare pentru promoția de vară a iaurtului cu specific grecesc de la Olympus. Promoția are loc în fiecare an și păstrează în focus gama de iaurt Olympus cu specific grecesc. Spotul TV îl are în centru pe Daniel Buzdugan, cu care brandul colaborează încă de anul trecut, iar comunicarea este centrată pe mesajul de vacanță în Grecia: consumatorii află că fiecare linguriță din gama de iaurturi cu specific grecesc îi duce mai aproape de Grecia, una dintre destinațiile de concediu preferate de români.

„Campania pornește de la insightul că românii nu văd Grecia doar ca pe o simplă destinație de vacanță de vară, ci ca pe o adevărată stare de spirit. Sunt îndrăgostiți de vibe-ul pe care îl oferă, însă programează cel mult o vacanță pe an aici, iar restul timpului visează cu ochii deschiși. Campania surprinde creativ această stare și, asemenea campaniilor desfășurate împreună cu Olympus în ultimii 10 ani, vizează să-i aducă pe consumatori cât mai aproape de experiența autentică grecească”, a declarat Alina Mocanu, Senior Account Manager Oxygen.

Oxygen semnează campania integrată de comunicare  pentru iaurtul cu specific grecesc de la Olympus

„A devenit deja o tradiție ca Olympus să organizeze o campanie de vară în fiecare an. Pentru noi este ca o recompensă pentru clientul fidel al gustului unic al iaurtului cu specific grecesc Olympus. În toată această perioadă, consumatorul se bucură de discounturi generoase la raft și, mai mult, are șansa de a câștiga prin tragere la sorți numeroase alte premii.
Anul acesta, campania vorbește despre dorul de vacanță, despre bucuria și nerăbdarea de a ști că ești cu un pas mai aproape de destinația favorită și, așa cum demonstrează și statisticile, românii iubesc Grecia”, a declarat Mădălina Toma, Marketing Director Olympus.

Campania se desfășoară între 22 mai și 17 iulie, iar mixul de comunicare al campaniei cuprinde: instore (materiale de comunicare), OOH, digital (postări în social media susținute și de Daniel Buzdugan și campanii media) și TV:

KV-ul de campanie este unul inedit, fiind realizat în urma unui photo shooting, în care echipa a surprins conceptul folosind efectul Tiny Planet. Astfel, KV-ul îl prezintă pe Daniel Buzdugan deasupra globului pământesc și transmite consumatorului mesajul că poate primi ca premiu întreaga Grecie.

Echipa OXYGEN:
Cosmin Baba – Creative Director
Agatha Müler – Group Creative Director
Andrei Mihăilescu – Group Creative Director
Magdalena Cernat – Group Account Director
Alina Mocanu – Senior Account Manager
Georgiana Bălan – Account Executive
Teodora Țeican – Senior Social Media Manager
Aura Crăciun – Social Media Manager
Daniela Apostol – Traffic Manager

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.