Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Oxygen semnează campania integrată de ATL „SE POATE” pentru Garanti BBVA România

Oxygen semnează campania integrată de ATL „SE POATE” pentru Garanti BBVA România

Oxygen, agenție independentă de comunicare, derulează campania integrată de ATL pentru Garanti BBVA România, după ce recent au extins parteneriatul pentru servicii integrate de comunicare.

Strategia campaniei intitulată “SE POATE” menține în centru produsele Bonus Card și Credit de Nevoi Personale, inițiative Garanti BBVA care au scopul de a sprijini financiar clienții în îndeplinirea planurilor și, de asemenea, în gestionarea mai eficientă a bugetului gospodăriilor.

Oxygen semnează campania integrată de ATL „SE POATE” pentru Garanti BBVA România

“Campania este bazată pe două exerciții de imaginație și un insight. Am pornit de la întrebarea: De câte ori aude un român replica ? Și pentru a duce mai departe exercițiul a apărut și cea de-a doua întrebare: Câte povești din vacanțe nereușite auzim la finalul verii? La intersecția celor doua răspunsuri, aparent fără legătură, se află insightul care ne spunea că România se află pe locul 2 în Europa la capitolul , ironic, după Grecia. De aici s-a născut și campania Garanti BBVA, care de 25 de ani încoace le spune românilor , pentru a-i ajuta să evite vacanțele de la Villa Maldive – 3 margarete, aflată lângă singura crescătorie de șerpi în aer liber, accesibilă cu firma locală de transport oameni, păsări și mobilă”, a declarat Cosmin Baba, Creative Director Oxygen.

Campania include un spot TV de 30 de secunde, un spot execuție specială dedicată pentru cinematografele din rețeaua Cinema City și un spot radio – ambele cu story extrase din spotul tv, declinare în digital (bannere web), social media (pe canalele proprii LinkedIn și FB Garanti BBVA) și materiale pentru consumatori în toate sucursalele Garanti BBVA din țară.

Campania continuă și în offline, printr-o activare Bonus Card în rețeaua de cinematografe Cinema City din țară. Astfel, la orice bilet de film achiziționat la filmele selectate la casele de bilete fizice, Garanti BBVA oferă consumatorilor un portofel util pentru păstrarea biletelor, cât și pentru a aplica la oferta Bonus Card.

Noua campanie de ATL se desfășoară în completarea campaniei de comunicare a Garanti BBVA „SE POATE”, care marchează 25 de ani de prezență a Garanti BBVA pe piața din România. Cu această ocazie, a fost lansată și platforma de comunicare cu același nume, care oferă Garanti BBVA posibilitatea de a evidenția atitudinea optimistă a oamenilor, care trec peste provocări. În acest context, soluțiile de finanțare de la Garanti BBVA pot ajuta clienții să creadă în visurile lor și să le îndeplinească.

Echipa Oxygen
Cosmin Baba – Creative Director
Ionuț Iordache – Group Creative Director
Silvia Dumitru – Group Creative Director
Andrei Mihăilescu – Senior Copywriter
Agatha Müller – Head of Art
Cristiana Belodan – Strategy & Transformation Director
Sînziana Focșa – Senior Strategic Planner
Dana Marinescu – Group ATL Director
Bianca Gurzu – Senior Account Manager
Luiza Cernica – Senior Social Media Manager
Nicola Neagu – Social Media Coordinator

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.