Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Oxygen a coordonat implementarea campaniei Xclusive by Băneasa Shopping City

Xclusive by Băneasa Shopping City Oxygen

Agenția de comunicare Oxygen și Băneasa Shopping City aduc brandurile premium mai aproape de pasionații de fashion și invită consumatorii să își creeze propriile momente memorabile în campania Xclusive by Băneasa Shopping City.
Xclusive este universul brandurilor premium și love brands internaționale, cu prezență fizică exclusivă în Băneasa Shopping City sau care oferă aici experiențe unice de shopping offline.

Campania Xclusive by Băneasa Shopping City continuă să încurajeze consumatorii să își exprime liber stilul personal și să îndrăznească să iasă din registrul convențional, acolo unde încep experiențele memorabile. Odată cu ei, piese vestimentare și accesorii premium ies din propria „zonă de confort”, coboară de pe rafturi și manechine și își spun povestea acolo unde ar trebui să fie – în viața de zi cu zi a celor care le poartă.

Xclusive by Băneasa Shopping City Oxygen
Xclusive by Băneasa Shopping City – Oxygen

Astfel, urmărind direcția creativă From Xclusive to your Story, Oxygen aduce brandurile exclusiviste mai aproape de consumatorii lor și face povestea fiecărui element vestimentar indisociabilă de cea a purtătorului său.

Un photoshooting realizat în colaborare cu fotograful Oltin Dogaru, într-un cadru pe cât de seren, pe atât de recognoscibil publicului-țintă, a integrat cu naturalețe ținute compuse din colecția primăvară-vară a brandurilor exclusive Băneasa Shopping City în contexte firești, inspirate din stilul de viață al audienței. În cele trei instanțe reprezentând KV-urile campaniei, grădina devine spațiul în care un grup de prieteni își afișează stilul personal și își creează propriul lor moment, ieșirea lor xclusive.

„«From Xclusive to your story» este îndemnul nostru la liberă exprimare – a stilului personal, a propriilor emoții. Asta pentru că Băneasa Shopping City este despre mai mult decât haine și accesorii, ci despre a-ți lăsa amprenta personală asupra tuturor lucrurilor care te definesc, iar noi suntem aici pentru a livra mai mult decât fashion – inspirația și un întreg univers de experiențe pentru poveștile pe care cei care ne trec pragul le scriu în fiecare zi”, a declarat Anca Păun, Marketing Manager Băneasa Shopping City.

KV-urile și video-manifesto al campaniei au rulat ca OOH (digital și standard), în mall, ca OOH și pe ecranele cinematografului, online și în social media.

Conceptul Xclusive by Băneasa Shopping City a fost transpus și într-o serie de evenimente private devenite deja emblematice pentru centrul comercial, cu aceeași misiune de a reuni pasionați de fashion și invitați speciali în jurul unor happeninguri care completează experiența shoppingului, susținute în magazinele sub umbrela Xclusive. Astfel, Oxygen a asigurat servicii de influencer marketing și media relations pentru amplificarea celor cinci evenimente desfășurate în magazinele PINKO, TAG Heuer, Tezyo, Sport Couture, BOSS și a activărilor speciale constând în lansări de noi colecții, colecții-capsulă, întâlniri cu designeri și cu reprezentanții brandurilor.

„Alături de echipa Băneasa Shopping City am lansat nu doar exlusivitățile verii, ci și o invitație pentru a trăi experiențe autentice alături de prieteni. «From Xclusive to your story» destinde abordarea «clasică» a industriei de fashion & beauty pentru a pune poveștile oamenilor pe primul loc. Astfel, încurajăm oamenii să își creeze propriile momente memorabile, să caute petrecerea din afara petrecerii și să iasă la o terasă, chiar și dacă este neamenajată”, a adăugat Cosmin Baba, Creative Director Oxygen.

Xclusive by Băneasa Shopping City este un concept de comunicare ce aduce împreună peste 40 de magazine si branduri aflate în exclusivitate în Băneasa Shopping City. Majoritatea acestora sunt din categoria premium-high și se adresează unui target educat, cu venituri peste medie, care apreciază calitatea, urmărește tendințele, noutățile și campaniile brandurilor de lux. Băneasa Shopping City este spațiul de experiențe noi în fashion, ce oferă vizitatorilor săi un mix unic

Echipa de proiect:

Echipa Băneasa Shopping City

Anca Păun – Marketing Manager

Clara Ivașcu – Marketing & Events

Daniela Matei – PR Manager Băneasa Shopping City

 

Echipa Oxygen

Cosmin Baba – Creative Director

Agatha Müller – Head of Art

Alexandru Tigoianu – Senior Copywriter

Sînziana Focșa – Strategic Planner

Cătălin Tudor – New Business Coordinator

Andreea Filip – New Business Director

Oltin Dogaru – Fotograf

 

Echipa 2029.productions

Federico Favino – Regizor

Radu Badilas – DP

Marius Erhan – Producer

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.