Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

OPPO devine partener oficial al UEFA

KV OPPO devine partener oficial al UEFA
  • OPPO a semnat cu UEFA un parteneriat pentru doi ani, ce acoperă mai multe competiții, cu angajamentul de a-și folosi tehnologia inovatoare pentru a îmbunătăți experiența fanilor

OPPO a anunțat astăzi că va devine partener oficial al UEFA pentru mai multe competiții gestionate de forul fotbalistic, inclusiv UEFA Champions League, Supercupa UEFA, finala UEFA Futsal Champions League și finala UEFA Youth League, pentru următoarele două sezoane.

„Suntem încântați să colaborăm cu UEFA și să lucrăm împreună pentru a inspira fanii fotbalului în timpul competițiilor”, declară William Liu, Președinte Global Marketing, OPPO.

OPPO va lucra îndeaproape cu UEFA pentru a evidenția momentele importante care se petrec în joc și în atmosfera jocului, pentru a ajuta fanii să fie martori, să asculte și să împărtășească ]nt\mpl[ri esențiale de la turneele din 2022-23 și 2023-24.

KV OPPO devine partener oficial al UEFA

Poziționarea UEFA Champions League „Best of the Best” se aliniază cu poziționarea OPPO „Inspiration Ahead”, care întruchipează determinarea mărcii în lupta pentru evoluție.

„Suntem încântați să îi urăm bun venit lui OPPO în familia UEFA, alături de cea mai mare competiție de club din lume – UEFA Champions League. OPPO este un lider global în tehnologia mobilă și împreună așteptăm cu nerăbdare să avansăm eforturile noastre de a conecta și inspira fanii fotbalului din întreaga lume”, adaugă Guy-Laurent Epstein, Director de Marketing, UEFA.

Unite sub campania “Inspiration Ahead” a OPPO, care se aliniază spiritului UEFA de a depăși provocările, ambele entități vor lucra împreună pentru a prezenta unghiurile nevăzute din spatele celor mai mari momente și pentru a inspira fanii fotbalului, într-o perioadă de incertitudine globală.

Ca parte a parteneriatului, OPPO se va bucura de o vizibilitate ridicată, apărând pe fundaluri de difuzare și pe stadioane, inclusiv pe reclamele perimetrale extinse, pe site-ul web și pe rețelele sociale ale UEFA Champions League. Momentele de inspirație surprinse în timpul meciurilor vor fi distribuite într-o galerie OPPO de pe site-ul UEFA Champions League și pagina dedicată OPPO de pe site-ul UEFA Champions League.

Parteneriatul va pune în valoare terminalele OPPO, seriile Find și Reno, precum și produsele OPPO IoT noi și viitoare, cum ar fi căștile și un nou smartwatch al producătorului.

Această nouă colaborare extinde parteneriatele sportive existente și ambițiile OPPO de a inspira și implica utilizatorii pasionați de sport. Producătorul de smartphone-uri este deja în al patrulea an de parteneriat cu Wimbledon ;i Roland Garros și este și partener global al Consiliului Internațional de Cricket (ICC).

By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.