Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

OgilvyOne comunica pentru Eurovita

Agentia OgilvyOne va dezvolta si implementa strategia de comunicare a brandului Eurovita Multiminerale cu Ceai Verde.

In urma unei licitatii organizate la mijlocul acestui an, OgilvyOne a fost desemnata agentia de publicitate a brandului Eurovita Multiminerale cu Ceai Verde , fiind responsabila cu dezvoltarea comunicarii marcii in Romania.
Eurovita Multiminerale cu Ceai Verde este marca a GlaxoSmithKline (GSK), una dintre cele mai mari companii farmaceutice din lume.

"Ogilvy a prezentat un concept atractiv pentru fiecare dintre noi, exprimand o idee simpla si adevarata – atunci cand te simti bine, arati mai tanara, iar varsta biologica nu mai conteaza. Este o idee pe care o consideram potrivita pentru noul nostru produs, Eurovita Multiminerale cu Ceai Verde, pentru ca vorbeste despre principalele sale beneficii: o stare buna, fizica si pishica, un tonus care ne poate face sa ne simtim mai tinere, in fiecare zi." – a declarat Roxana Carausu, Brand Manager GSK.

“Colaborarea dintre echipele Ogilvy si GSK a inceput in forta, cu un proiect deopotriva complex si ambitios, menit sa consolideze imaginea brandului Eurovita Multiminerale cu Ceai Verde.” a declarat Loredana Caradimu, Business Unit Director OgilvyOne.

Campania de comunicare va debuta la inceputul lunii octombrie cu spotul „Varsta nu conteaza”.
Ideea campaniei, transpusa in spotul TV, porneste de la un insight puternic – ne dorim cu totii sa fim tineri pentru cat mai mult timp. Si daca nu ne putem impotrivi biologic, avem puterea de a ne impotrivi mental. Spotul speculeaza acest insight intr-un mod foarte direct, aratand efectiv varsta personajelor, si felul cum varsta este afectata de atitudinea acestora. Astfel, Eurovita Multiminerale cu Ceai Verde combinata cu o atitudine pozitiva, este secretul celor care nu-si „arata” varsta.

"Cred ca am ajuns la o combinatie reusita. Ma refer la binomul produs – concept creativ. Daca luam un produs al carui principal efect este de a-ti da o stare buna, fizica si psihica. Apoi il impachetam intr-o stare de spirit favorabila comportamentului pozitiv. Ceea ce obtinem este ceva imposibil de refuzat. O promisiune pe care singur ti-o daruiesti: aceea de a ramane tanar atat timp cat iti doresti. Pentru ca varsta e doar o stare de spirit."- spune Dan Gherman, Group Creative Director Ogilvy.

Campania “Eurovita Multiminerale cu Ceai Verde” va beneficia de expunere pe TV, in presa, va avea o componenta digitala inovativa, precum si o puternica sustinere la punctul de vanzare si numeroase activari in farmacii.

Din partea OgilvyOne, la realizarea campaniilor Eurovita Multiminerale cu Ceai Verde au lucrat – Loredana Caradimu – Business Unit Director, Sorina Diaconu – Account Director, Cristian Simion – Copywriter, Cristian Dita – Art Director, Dan Gherman – Group Creative Director, Dani Macarie – Creative Director.
Din partea GSK, proiectul a fost coordonat de Roxana Carausu, Brand Manager.

Filmarile au fost realizate cu ajutorul casei de productie MultiMedia Est.

Bucuresti, 22.09.2009
{mosloadposition user9}

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.