Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Ogilvy România își consolidează strategia de creștere și o numește Managing Director pe Raluca Marin

Raluca Marin

Ogilvy România și-a dovedit capacitatea de reziliență în ultimul an, în fața provocărilor generate de pandemie, reușind performanța de a păstra și crește un business solid și de a le asigura echipelor sale și clienților, stabilitatea de care aveau nevoie. Numirea Ralucăi Marin în poziția de Managing Director este un pas de continuitate în strategia de dezvoltare a business-ului Ogilvy pe piața locală.

Raluca are o experiență de peste 17 ani în publicitate, iar de 12 ani face parte din echipa Ogilvy România, ocupând poziția de Client Service Director din 2014.

Este unul dintre publicitarii care s-au format în perioadele în care această industrie cunoștea gloria, dar și presiunea și competiția acerbă. Și-a făcut “ucenicia “pe unele dintre cele mai complexe conturi, reușind să construiască o echipă puternică, responsabilă de campanii de succes, atât pentru branduri globale, căt și pentru business-uri locale.

“Este important să existe “a big idea” și este important ca aceasta să vândă. Acesta este mindsetul în care m-am format în Ogilvy și care m-a inspirat în fiecare etapă a evoluției mele aici. Din noua poziție, mă voi implica în procesele de continuitate a strategiei de dezvoltare a business-ului Ogilvy pe piața locală, cu obiectivul ferm de a rămâne un partener de încredere pentru clienți. Am alături o echipă extraordinară și expertiza inovatoare și unică a rețelei globale pentru a putea implementa planul actual de creștere a organizației” – Raluca Marin, Managing Director, Ogilvy România.

Raluca Marin

De-a lungul carierei sale în Ogilvy, Raluca a avut un rol activ în dezvoltarea brandurilor clienților din România, precum și în setarea hub-urilor pentru clienți regionali, participând la definirea strategiei de comunicare pentru regiunea CEE. De asemenea, Raluca a jucat un rol esențial în procesul de integrare a tuturor expertizelor oferite de Ogilvy România clienților săi, cu scopul de a aduce valoare și eficiență, în egală măsură.

“Anul trecut a fost un test extrem pentru noi. Am reușit să păstrăm stabilitatea business-ului și, cel mai important, am reușit să ne păstrăm echipele si clienții și să livrăm rezultate extarordinare. Raluca a fost parte activă din acest proces și este, în mod clar, cea mai potrivită persoană să conducă Ogilvy în noua etapă a evoluției sale, cu determinarea, pasiunea, empatia și curiozitatea sa. Raluca va prelua o serie de responsabilităti prin care va sprijini obiectivul major al organizației de a deveni cea mai performantă platformă creativă și cel mai bun partener de creștere pentru clienți.” – Manuela Necula, CEO Ogilvy, Wunderman Thompson & Hogarth România.

By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.