Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Ogilvy Group Romania lanseaza OgilvyAction

Ogilvy Group Romania anunta lansarea OgilvyAction, o noua agentie dedicata serviciilor de brand activation, numite in mod traditional BTL. Urmand deciziei retelei globale Ogilvy, 141 va continua sa existe ca marca de agentie doar in anumite regiuni ale lumii, in principal in Asia.

OgilvyAction are obiectivul de a deveni autoritatea globala in transformarea comportamentului consumatorilor in decizia de cumparare  si de a-si sustine clientii in cucerirea a ceea ce OgilvyAction numeste “The Last Mile”.

Rick Roth, OgilvyAction CEO, a declarat: “In societatea zilelor noastre, atat de competitiva si aglomerata, marketerii trebuie sa gaseasca noi moduri de a conecta brand-urile la viata reala a consumatorilor si la nevoile partenerilor de distributie. Cum studiile demonstreaza ca 70% din deciziile de cumparare se iau in proximitatea sau chiar la punctul de vanzare, OgilvyAction isi propune sa atinga consumatorii chiar in aceste locuri si  momente-cheie pentru influentarea deciziei direct la punctul de vanzare”.

Cu peste 1,000 de angajati in 36 de tari, OgilvyAction va oferi servicii de promotional marketing, shopper & trade marketing, field, sports & entertainment sponsorship si retail design iar in Romania isi isi va consolida pozitia  intre liderii pietei din domeniu.

Manuela Necula, Head of Country Ogilvy Group Romania, declara ca “la aproape doi ani dupa integrarea 141 in grupul Ogilvy, acest pas va aduce mai multa claritate in arhitectura marcii Ogilvy. Prin prezenta OgilvyAction, suntem astazi in postura privilegiata in care fiecare dintre companiile specializate ale Grupului Ogilvy Romania este sustinuta de catre o retea internationala extrem de puternica si de o echipa locala de specialisti cu experienta si rezultate demonstrate in piata”.

OgilvyAction va fi condus in Romania de Cristofor Iosub, Managing Director, care pana in prezent a asigurat managementul 141. Echipele din actuala agentie 141 vor ramane neschimbate, dar vor purta marca OgilvyAction. Portofoliul de clienti ai agentiei va ramane deasemenea neschimbat.

Bucuresti, 26.1.2007

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.