Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Ogilvy alaturi de COSMOTE Pentru Tine

Grupul Ogilvy Romania semneaza cea mai recenta campanie integrata de comunicare a COSMOTE  Romania, realizata sub mesajul „Ia-ti adio de la BIP”.

Colaborarea dintre Grupul Ogilvy Romania si COSMOTE a inceput in luna mai a acestui an, cele doua entitati devenind partenere in dezvoltarea si implementarea strategiei de comunicare a brandului COSMOTE.  Campania „BIP” este cea de a opta realizata de Ogilvy pentru COSMOTE in Romania, de la debutul parteneriatului celor doua companii. Campania isi propune sa intareasca pozitionarea traditionala “Alaturi de tine” si sa promoveze relansarea portofoliului de abonamente COSMOTE.

Noile abonamente au fost realizate în urma studiilor de piaţă desfăşurate la nivel naţional, pentru a include cât mai multe beneficii, conform nevoilor de comunicare identificate. COSMOTE FULL OPTION reprezintă cea mai competitivă ofertă din piaţă, acoperind complet nevoile de comunicare ale clienţilor prin oferirea celui mai mare numar de minute şi SMS-uri incluse în abonament, la cele mai atractive preţuri. În plus, COSMOTE introduce pentru prima dată în România apeluri şi SMS-uri nelimitate şi gratuite pentru toţi cei care aleg abonamentele COSMOTE FULL OPTION 200 – 730.

„Oricine a avut experienta unui cont de GSM, stie cat de mare este provocarea de a produce  lucruri de calitate intr-un timp foarte scurt. Desi colaboram doar de putin timp, cele 8 campanii pe care le-am realizat impreuna, dovedesc ca parteneriatul nostru cu COSMOTE nu poate evolua decat intr-unul de succes,” Albert Nica, Executive Creative Director.

Campania se va desfasura pentru o perioada de 2 luni, si va avea componente de TV, print, OOH, internet, precum si semnalizari in store. Dezvoltarea si implementarea strategiei de media este realizata de catre Mindshare Romania.

Echipa Ogilvy & Mather care a contribuit la realizarea acestui proiect este formata din: Albert Nica- Executive Creative Director, Aura Sorescu – Coywriter, Traian Aron – Art Director, Costin Bogdan – Copywriter, Laurentiu Dumbrava- Art Director, Raluca Sultan – Senior Strategic Planner, Gina Leu – Managing Director, Magda Coltoiu – Group Account Director, Laura Maxim – Account Manager, Ana Nistor – Account Executive, Vasile Alboiu – Digital Creative Coordinator, Cosmin Bizon – Web Designer.

Din partea COSMOTE au contribuit la aceasta campanie: Costas Kapetanopoulos – Marketing & Communication Director, Dana Negoescu – Marketing&Communication Manager si Andra Botan – Brand Manager, Svetlana Bulacu – Head of Media Office.

Echipa MindShare Media – Valeriu Galani – Strategic Planner, Lavinia Goia – Media Planner.
Casa de productie- Tandem Film.

Filmarile au avut loc sub indrumarea regizorului Razvan Marculescu.

"Primul lucru care ne-a placut la campania asta a fost produsul – respectiv comunicarea Full option in reteaua Cosmote. Pentru o asemenea oferta era normal sa avem nevoie de un gand puternic si de o executie ceva mai spectaculoasa. BIP a fost una dintre primele idei care ne-au venit…era prima data cand puteam sa ne asumam ca nu va mai exista BIP, asa ca ne-am gandit sa il personificam si sa-i facem o mare petrecere de Adio, simplu." Costin Bogdan, Copywriter Ogilvy.

Bucuresti, 07.07.2008

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.