Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Nume importante din industria mondială a relațiilor publice la conferința „Fake news – o anatomie a mistificării sociale”, organizată de Asociația Română de Relații Publice

Conferinta Fake News

Asociația Română de Relații Publice (ARRP) organizează, împreună cu International Communications Consultancy Organization (ICCO), cea de a doua ediție a conferinței „Fake news – o anatomie a mistificării sociale”, care va avea loc luni, 27 mai, la Athenee Palace Hilton București.

Evenimentul se va bucura de intervențiile unor personalități globale în domeniul PR: Elise Mitchell – președintele în exercițiu al ICCO, Paul Holmes – fondator și fost președinte al The Holmes Report din Statele Unite și fondator al Sabre Awards, precum și Cesare Valli – director al agenției internaționale de comunicare SEC, unul dintre veteranii relațiilor publice din Europa.

Publicul va putea urmări puncte de vedere prezentate de Angela Cristea – șeful Reprezentanței Comisiei Europene în România, Dan Dungaciu – președintele LARICS, și de numeroși reprezentanți ai unor instituții publice sau private, lideri de opinie, analiști, jurnaliști, personalități din mediul academic, bancar, mass-media și din industria comunicării și a relațiilor publice din România și din străinătate.

Conferinta Fake News

Discuțiile se vor axa pe fenomenul știrilor false ca manifestare globală și locală, pe impactul lor și al dezinformării atât asupra societății în ansamblu, cât și asupra vieții de zi cu zi a cetățenilor. Printre temele propuse se numără: efectul știrilor false în economie și în alte domenii de activitate; de ce oamenii cred astfel de știri?; comunicarea companiilor în era dezinformării și riscul afectării brandului și a reputației; instrumente de identificare a știrilor/informațiilor false; rolul formatorilor de opinie și al social media în răspândirea sau combaterea știrilor false.

Partenerii conferinței: Kaufland România și BDR Associates. Evenimentul este susținut de Jump to SMART-ERomania, Perfect Ltd. Co, COMM360, Babylon Consult și Godmother și este monitorizat de Media Image.
Partenerii media confirmați până în prezent sunt Adevărul, AdPlayers, Agerpres, Europa FM, IQads, Naţional FM, SMARK, PR Romania, România Liberă.

Înscrierile se fac la adresa arrpoffice@gmail.com.

By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.