Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Noua identitate Domo

Odatã cu deschiderea magazinului sãu din primul hipermarket Kaufland, Domo a dezvãluit o parte din noua sa identitate vizualã. În acest magazin se poate vedea pentru prima datã noul logo Domo, un prim rezultat al procesului de rebranding pe care compania îl parcurge în aceastã perioadã.  Lansarea în întregime a noii imagini  Domo şi a noului concept de magazin vor avea loc în luna decembrie a acestui an.

Domo va traversa un proces complet şi complex, cu impact pozitiv şi direct în toate componentele afacerii:  consumatori, parteneri şi nu în ultimul rând, organizaţie. Schimbarea identitãţii vizuale îşi va gãsi ecouri atât în puctele de întâlnire cu clienţii, cât şi în reorganizarea proceselor interne şi într-o nouã culturã organizaţionalã.

״Am considerat în primul rând cã avem cea mai bunã identitate verbal¬ã de pe piaţã,  numele nostru însemnând ‹c¬ãmin›.  Pe lângã cea mai bunã identitate verbalã, am vrut sã avem şi cea mai vizibilã şi plãcutã identitate vizualã, una capabilã sã susţinã mai bine valorile noastre, reflectate în brandul Domo: cãmin, familie, bucurie, energie, poftã de viaţã″, a declarat Lorand Szarvadi, CEO.  

″Noua identitate este curajoasã şi plinã de energie.  Este o abordare contemporanã a designului de retail şi îşi propune sã aducã bucurie nu numai clienţilor, cât şi peisajului urban. Vrem sã fim percepuţi ca luminoşi, prietenoşi, accesibili şi în acelaşi timp profesionişti.  Am pãstrat cele douã culori – verde şi albastru – fiindcã ele au relevanţã pentru brand at¬ât în faţa clienţilor cât şi a angajaţilor, asigurând continuitatea succesului nostru.  Noul logo este viu şi plãcut, şi ne dorim sã fie adorat de toatã lumea, aşa cum noi deja am început s¬ã o facem.  Este tânãr, puţin nonconformist şi are multã personalitate″, a adãugat CEO-ul companiei.  

DOMO este dupã cifra de afaceri al doilea retailer specializat în electrocasnice, electronice, IT şi telecom, cu o reţea naţionalã formatã din 110 de magazine ce însumeazã peste 35.000 de metri pãtraţi şi peste 1000 de angajaţi.  În anul 2004 a realizat o cifrã de afaceri de 101 milioane Euro,  previziunile pentru 2005 fiind de 135 milioane Euro.

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.