Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Noua doză Coca-Cola. Verticală. Exact ca lumea ta

Noua doza Coca-Cola KV

Modernă, social-media-friendly – noua doză de la Coca-Cola este verticală, exact ca lumea ta.

Într-o lume în care toți se străduiesc să livreze conținut vertical în layout orizontal, Coca-Cola România vine în întâmpinarea trendului de consum al conținutului online de astăzi, mobile friendly, cu o nouă inovație de ambalaj: noua doză, într-un format modern, disponibilă în magazine pentru Coca-Cola, Coca-Cola Zero Zahăr, Coca-Cola Lime, Fanta și Sprite.

Noua doza Coca-Cola KV

Campania de promovare a noii doze vine împreună cu o strategie 360°, care explorează teritoriul execuțional folosindu-se de toate avantajele suporturilor media actuale – TV, radio, panotaj stradal, in-store, PR și digital – inclusiv prin YouTube și Shazam.

Mai mult, pentru fiecare suport media din campanie a fost gândită o metodă inedită de implementare care să susțină conceptul de verticalitate. Dacă în spotul TV, camera urmărește mișcările naturale ale dozei în mâinile unor dansatori, în partea de promovare outdoor / indoor au fost gândite suporturi neconvenționale, întărind ideea de ecran vertical într-un spațiu orizontal. În digital, noua doză va fi prezentată prin bannere giroscopice și expandabile.

Pe coloana sonoră a spotului de campanie, publicul va recunoaște unul dintre hiturile muzicale ale momentului: piesa Tequila, de la Blacklist feat. Carla’s Dreams.

”Informația și entertainment-ul de astăzi sunt adaptate formatelor digitale, pentru a fi consumate cu ușurință de pe telefoanele mobile. În același mod, Coca-Cola își îmbunătățește produsele, astfel încât ele să se încadreze perfect în lumea verticală adolescenților, cărora ne adresăm – mereu conectați și receptivi la nou”, a spus Iuliana Nedelcu, Senior Brand Manager My Coke Romania.

Campania vine și cu provocări pentru consumatori: printr-un concurs pe Instagram, fanii Coca-Cola care vor ilustra cât mai creativ formatul vertical al dozei vor intra în cursa pentru un iPhone 8.

Noile doze sunt îmbuteliate în fabrica din Timișoara pe o linie de producție de mare viteză, cea mai rapidă de pe piața locală, care a fost inaugurată în vara anului trecut, în urma unei investiții de 7 milioane de euro. Inițiativa de a îmbunătăți dozele de 330 ml face parte dintr-o strategie mai largă a companiei de a oferi opțiuni de consum adaptate preferințelor diverse ale consumatorilor. În acest sens, promovarea ambalajelor de dimensiuni mici este o componentă importantă, iar abordarea inovatoare poziționează din nou Coca-Cola ca un trend-setter în materie de ambalaje.

By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.