Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Notino schimbă lumea e-commerce-ului, câștigând 3,5 milioane de clienți noi

Magazin Notino Mega Mall

Notino, cel mai mare retailer on-line de parfumuri și produse cosmetice, evoluează continuu, odată cu nevoile consumatorilor, acordând prioritate confortului acestora, personalizării și prețului atunci când vine vorba despre cumpărăturile online.

Creșterea constantă a e-commerce-ului a fost trend-ul major impulsionat de pandemie, schimbând modul de cumpărare al consumatorilor. Conform sondajului Internațional Euromonitor (2021), 74% din jucătorii din retail la nivel global se așteaptă ca această criză să fie permanentă.

Magazin Notino Mega Mall
Magazin Notino Mega Mall

În 2020, adaptându-se la noua normalitate a retailului, Notino a reușit să-și crească afacerea cu 42%, câștigând 3,5 milioane de clienți noi. Unul din elementele cheie ale succesului a constat în ajutorul acordat consumatorilor pentru a descoperi, a alege și a decide care este produsul perfect pe care să îl cumpere, oferind o cale plăcută și rapidă către produsul potrivit.

Consumatorilor le este dificil să aleagă produsele de make-up potrivite atunci când merg la cumpărături, iar acest lucru devine și mai greu atunci când vor să le cumpere online. Ce face Notino pentru a-i ajuta să facă alegerea corectă? Încearcă în permanență să îmbunătățească experiența clienților.

Extinderea magazinului online

Cumpărătorii și-au schimbat nevoile în timpul pandemiei, iar dorința pentru achiziționarea online a produselor esențiale, precum gel de duș și săpun, a crescut; produsele de îngrijire a părului, de îngrijire a unghiilor și îngrijire a pielii au cunoscut și ele o creștere pe măsură, fiind alimentate de trenduri ca „do it yourself” și „SPA at home”. Notino a ținut cont de nevoile lor și și-a extins portofoliul, în așa fel încât consumatorii să poată face cumpărături într-un mod confortabil, găsind toate produsele pe care și le doresc într-un singur loc.

În România, Notino a înregistrat următoarele creșteri:

  • Sectorul skincare a crescut cu 96%, beneficiind de tendințele de îngrijire în confortul propriei case;
  • Categoria produselor de make-up a crescut cu 60%, bodycare a crescut cu 112%, iar haircare cu 54%, în condițiile în care activitatea saloanelor de înfrumusețare a fost restricționată.

Tool-uri Augmented Reality (AR)

Pentru că tot mai mulți oameni cumpără produse de frumusețe online, retailerii folosesc realitatea augmentată pentru a crea o experiență asemănătoare cu shopping-ul offline. Pentru că este nevoie ca fondul de ten să se potrivească cu tonul pielii și, bineînțeles, pentru că nu este ușor să găsească nuanța potrivită a rujului nude fără să testeze produsul, Notino le face alegerea mai ușoară cu ajutorul celor mai noi tehnologii.

Împreună cu L’Oréal, a implementat un tool online numit ModiFace – ghidul virtual care duce la următorul nivel experiența de frumusețe prin realitate augmentată și ajută consumatorii să caute, să exploreze și să încerce machiajul, pentru a găsi produsele care li se potrivesc cel mai bine, totul în confortul propriilor case și doar cu câteva click-uri de pe dispozitivele lor.

Adoptarea noii tehnologii

Cu toate că e-commerce-ul va avea în continuare un cuvânt de spus în perioada următoare, cumpărătorii încep să se întoarcă parțial în magazinele fizice, iar Notino le face această trecere mai ușoară, permițându-le să cumpere mai eficient, utilizând tehnologii revoluționare. Un astfel de exemplu vine din parteneriatul său cu Lancôme: Shade finder este un tool unic care ajută consumatorul să identifice nuanța perfectă a fondului de ten.

Consilierea consumatorilor chiar din locul în care se află

Cu scopul de a fi în permanență vizibil pentru consumatori, Notino a dezvoltat o aplicație mobilă și a creat propriul său conținut în social media, oferind tutoriale și tips & tricks despre cum se folosesc produsele disponibile în portofoliul său. Acest conținut compensează sfaturile primite, de obicei, de la consilierii de beauty din magazine.

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.