Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Noile tendinte: preturi mici si distractia clientilor in timpul cumparaturilor

sunt tendintele unui business de succes!

Vineri, 9 octombrie, clientii Mallului Grand Arena din Berceni au avut ocazia de a asista la un concert incendiar sustinut de Andra si celebra interpreta Irina Loghin. Publicul, extrem de numeros, a luat cu asalt galeria comerciala a mallului.

Cum reuseste Carrefour Romania sa fie un brand atat de aproape de oameni?

Andreea Mihai – Director Marketing Carrefour Romania: Inca de la infiintarea sa in Romania, Carrefour si-a propus sa se implice in mediul social in care activeaza, cu scopul de a creste puterea de cumparare si satisfactia consumatorilor. Odata cu expansiunea sa, Carrefour si-a intarit pozitia de agent economic responsabil social si a incheiat parteneriate de lunga durata cu fundatii si organizatii recunoscute mondial: Unicef, Samusocial, Salvati Copii, Fundatia Renasterea, Crucea Rosie etc. Prin toate proiectele in care s-a implicat, Carrefour s-a apropiat tot mai mult de oameni atat pe partea de social cat si comercial: oferte speciale, reduceri si promotii in fiecare zi. In plus, pentru a veni in sprijinul clientilor sai in contextul economic prezent, Carrefour a lansat in 17 septembrie 2009, gama de produse marca proprie Carrefour. Cumparand aceste produse, clientii Carrefour fac economii importante si au si calitate!

Este importanta distractia pentru clientii Carrefour ?

Andreea Mihai – Director Marketing Carrefour Romania: Carrefour pune la dispozitia clientilor sai un ambient placut si dinamic la cumparaturi, mai ales in timpul diferitelor sarbatori cand ofera cadouri, organizeaza spectacole (se sarbatoresc Sfintii cei mai importanti cu torturi si alte cadouri). Fiecare hypermarket Carrefour urmareste sa-si incante clientii cu diferite concursuri si jocuri antrenante, educative pentru copii. Distractia este importanta in viata oamenilor si Carrefour doreste ca cei care vin la cumparaturi sa uite de monotonie si sa-si petreaca timpul cat mai placut, intr-o atmosfera vesela, de sarbatoare.

Sunteti directoarea Carrefour Berceni pozitionat intr-o zona plina de tineri si familii. Ce pot gasi la Carreffour Berceni clientii de fiecare data?

Raluca Bogdan – DIRECTOR Carrefour Berceni: Preturi imbatabile , calitate si cea mai larga game de produse

Cat de importanta este calitatea unui eveniment pentru clientii unui mall?

Alexandru Florea – Director General Split Communication, agentia Mallului Grand Arena –

Oamenii sunt interesati sa isi petreaca timpul la mall. Este o moda care devine obicei! Iar atunci cand se si intampla vreun eveniment, placerea de a iesi la cumparaturi este si mai mare. Bineinteles conteaza si cum ajunge mesajul la public: simplu, clar si transparent.

Bucuresti, 13.10.2009

{mosloadposition user9}

{mosloadposition user10}

By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.