Nagarro, lider global în soluții de inginerie digitală și tehnologie, a înregistrat o creștere de 7% a veniturilor în 2020, atingând o cifră de afaceri de 430,4 milioane euro, respectiv o majorare de 38% a indicelui EBITDA ajustat, la 76,2 milioane euro.
Totodată, anul 2020 a însemnat pentru Nagarro și un spin-off de la compania-mamă, listarea la bursă, precum și abordarea unei noi identități de brand.
Într-un context global dificial, marcat de pandemia COVID-19, Nagarro a pregătit și a implementat o procedură de spin-off, prin care s-a separat de compania-mamă Allgeier SE și s-a listat la bursă, în decembrie 2020. Anterior acestui pas major, compania și-a conturat și dezvăluit și o nouă identitate de brand, care îi reflectă misiunea și valorile.
Grație unei bune colaborări cu peste 750 de clienți blue-chip din peste 50 de țări, Nagarro a înregistrat rezultate financiare bune, în ciuda crizei cauzate de pandemia de COVID-19 care a dominat anul trecut contextul global. Astfel, veniturile companiei au crescut in 2020 cu 7%, de la 402,4 milioane euro în 2019, la 430,4 milioane euro, iar indicele EBITDA ajustat a cunoscut o majorare de 38%, de la 44 milioane euro în 2019, la 76,2 milioane euro în 2020.
„Deși am parcurs o perioadă plină de provocări, atât externe, din cauza crizei mondiale, cât și la nivel intern, datorită tuturor schimbărilor implementate, am reușit să ne atingem obiectivele de creștere și să oferim partenerilor noștri calitatea așteptată de la produsele și serviciile furnizate. În continuare, mizăm pe evoluție la nivel de business și pe dezvoltarea a noi produse digitale inovatoare, care să vină în întâmpinarea nevoilor clienților”, a declarat Cindy Wolf, Managing Director Nagarro SE.
De asemenea, anul trecut Nagarro și-a urmat cu succes planul de separare de compania-mamă Allgeier, respectiv listarea la bursă. Astfel, pe 16 decembrie 2020, Nagarro SE a fost listată la Frankfurt Stock Exchange (Prime Standard), cu o ofertă inițială de 69 euro și a închis la 30 decembrie 2020 cu o creștere de cca. 32%, la 91 euro. În perioada premergătoare acestui eveniment, Nagarro SE și-a conturat și un nouă identitate de brand, realizată intern, de la logo, până la interfața site-ului web, care reflectă personalitatea umană a brandului Nagarro.
„De-a lungul anilor, Nagarro a investit constant în construirea unei companii moderne, agile și antreprenoriale, care se distinge prin design organizațional și cultură centrată pe oameni. În prezent, Nagarro se mândrește cu valorile sale, fiind o companie globală fără sediu, non-ierarhică, ce mizează pe agilitate și responsabilitate, ce pune clientul în centrul acțiunilor sale”, adaugă Neeraj Chhibba, membru al Consiliului Financiar Nagarro.
Pe plan local, în urma fuziunii cu iQuest, realizată anul trecut, Nagarro numără peste 800 de angajați, care s-au alăturat echipei globale de specialiști.
Raportul anual Nagarro poate fi descărcat aici.