Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Musichat powered by Jacobs 3in1

Jacobs 3in1 isi surprinde consumatorii tineri cu o noua platforma de comunicare inspirata de pasiunea acestora pentru muzica. Aceasta vine in completarea campaniei de lansare a celor doua noi sortimente Jacobs 3in1, Latte si Intense.
Noul proiect urmareste crearea unei comunitati de muzica online si contine cele mai noi si interesante subiecte legate de muzica: topuri, interviuri, stiri din viata starurilor, etc.

Elementul cheie il constituie noul site www.musichat.ro (music+chat), care se integreaza perfect in platforma de comunicare Jacobs 3 in1 si se bucura de o campanie de suport online (prin bannere, minigame, video bannere).
Oricine intra pe www.musichat.ro poate alege dintre cele 5 stiluri de muzica pe acela care il caracterizeaza. Fiecare tip de muzica este reprezentat de catre un omulet haios si foarte activ,  ilustrat astfel incat sa preia din particularitatile muzicii pe care o reprezinta. Interactivitatea site-ului este asigurata prin concursuri periodice, sondaje, topuri muzicale, iar moderatorul site-ului este DJ Raul, unul dintre cei mai cunoscuti DJ ai momentului.

Dj Raul (Raul Brebu) cocheteaza de mic cu vorbele/discutiile, cu CHAT-ul in general. MUSICa  a descoperit-o ceva mai tarziu (prin ’85), cand facea scratch-uri pe TESLA-ul din sufragerie pe single-ul "I need a Woman" de la Night Ranger.  “Douazeci si ceva de ani mai tarziu, cand mi s-a oferit ocazia sa impletesc CHAT-ul cu MUSICa, am intrat pe internet si acolo am ramas pana in zilele noastre. Asa a luat nastere unul dintre cele mai ambitioase proiecte musicale news on-line din Romania. Si cum pe www.musichat.ro sunt discutii "aprinse", energia se conserva cel mai bine in compania unei cesti de Jacobs 3in1 sau IceCoffee. Asa mai stam de vorba!”, a declarat Raul Brebu.

Premiera absoluta a site-ului o reprezinta posibilitatea de a asculta piesa favorita, dupa ce ai citit o stire. In sectiunea interactiva a site-ului "upload my band", tinerii isi pot posta filmulete cu formatia lor,  imagini din concertele pe care le-au sustinut sau la care au participat, cele mai reusite filmulete urmand a fi premiate. Interactivitatea site-ului este asigurata prin sondaje, topuri muzicale si chiar concursuri periodice.

Design-ul www.musichat.ro a fost conceput de agentia Scala JWT, iar agentia de publicitate online Ninespices a realizat programarea acestuia.Echipa de creatie a agentiei Scala JWT a optat pentru un design modern, cu o grafica vesela si colorata, adaptat targetului tanar al brand-ului Jacobs 3 in 1. “Ce ne-a atras pe noi cel mai mult la acest proiect este faptul ca putem oferi consumatorilor un beneficiu real. Nu este doar publicitate, este o resursa pentru oameni. Implicarea noastra in proiect a cuprins mai multe aspecte, plecand de la denumire pana la pachetul grafic” a declarat Virgiliu Andone, Senior Art Director Scala JWT.

Pentru a consolida legatura Jacobs 3 in 1 cu muzica, Starcom a gandit campania de comunicare concentrata pe mediile digitale.

“Dincolo de prezenta Jacobs 3in1 pe site-urile de specialitate era necesar sa putem demonstra preocuparea continua si consistenta a marcii fata de noutatile muzicale. Astfel a aparut ideea de “musichat”. Managementul acestui proiect complex inseamna pentru Starcom un nou pas in aplicarea unor solutii de comunicare de brand, nu doar de media. Multumim colegilor de la Scala pentru implicarea lor in designul platformei digitale. Suntem incantati de deschiderea clientului la ceea ce inseamna comunicare inovativa, incluzand aici, printre altele, video interviuri si mobile games trimise prin bluetooth”, afirma Mircea Gheorghe, Digital Director Starcom.

Din partea Starcom, s-au implicat in acest proiect: Mircea Gheorghe – Digital Director, Stefan Stroe – Head of Consumer Context Planning, Horea Mihoc – Media Planner, Silviu Caciur – Junior Media Planner.

Din partea Kraft la acest proiect au participat Simona Potecu, Marketing Director, Andreea Cotlarciuc, Brand Manager, Nicoleta Florescu, Assistant Brand Manager Jacobs.

Din partea Scala JWT la acest proiect au participat: Mihai Cojocaru, Group Creative Director, Virgiliu Andone,  Senior Art Director, Andreea Dragomir Copywriter, Mihaela Barsan, Account Director si Angela Teodorescu, Account Manager.

Bucuresti, 04.08.2008

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.