Find your $100k business idea in 10 days and get the first clients fast

MSPS devine partenerul Green Cola România în desfășurarea activităților de BTL

Agenția specializată în BTL, aplicații și campanii online, MSPS Marketing & Communication, a dezvoltat cea mai nouă campanie de BTL pentru Green Cola România, sub umbrela “The Taste of Change”. Ulterior, MSPS a fost aleasă drept partener în implementarea și derularea proiectelor de BTL pentru anul 2017, la nivel local.

În dezvoltarea strategiei de BTL, MSPS a abordat brieful cu o viziune specială de comunicare. Astfel, primul proiect de succes implementat de agenție a avut ca obiective principale promovarea și creșterea gradului de conștientizare asupra brandului Green Cola în România. Campania s-a bazat pe generarea de informații relevante despre produs către consumator, alături de experiențe inedite în stilul Green Cola. MSPS a derulat o serie de activități în acest sens, creând o legătură puternică între consumator și brand.

MSPS logo

Conceptul campaniei naționale “The Taste of Change” a fost declinat în acțiuni de BTL în principalele centre comerciale și de business din București. Astfel, consumatorii au fost invitați să pășească în lumea Green Cola și să descopere rețeta unică a produsului prin intermediul unei aplicații interactive. Mai mult, în marile centre comerciale, tinerii au putut „gusta schimbarea” prin intermediul unui joc Kinect care le permitea să își creeze o poză cu efectul unic Green Cola, prin simpla scanare a unei doze în fața unui ecran fotografic.

„Ne bucurăm să fim liantul dintre consumator și acest brand, într-o colaborare de care suntem siguri că ne va provoca să tranformăm creativitatea într-un adevărat mod de lucru. Alegerea Green Cola România de a le fi parteneri în derularea activităților de BTL ne onorează și ne conferă încrederea că împreună putem să creăm proiecte care să ofere experiențe inedite atât nouă, cât și consumatorilor”, a precizat Ionuț Nicolau, Operations Manager MSPS Marketing & Communication.

Odată cu acest proiect, MSPS a devenit partener în implementarea și derularea proiectelor de BTL pentru anul 2017, la nivel local. „Așteptăm cu interes noile provocări și ne angajăm să oferim tot sprijinul necesar integrării brandului în piața românească.” a menționat Ionuț Nicolau.
Echipa MSPS Marketing & Communication care a lucrat la dezvoltarea și implementarea strategiei de BTL din cadrul proiectului „The Taste of Change” este formată din Dimitris Sideridis (Country Manager), Ionuț Nicolau (Operation Manager) și Irina Gavrilă (Operation Manager Executive).
Loredana Christopoulos, Green Cola Marketing Manager, este cea care coordonează întreaga comunicare a brandului pe piața românească, având o prezență activă în strategia și dezvoltarea campaniei de BTL.

Despre Green Cola România

Green Cola este una dintre companiile cu cea mai rapidă dezvoltare din industria FMCG din Grecia. Totul a început în 2012 când a fost lansat brandul Green Cola ca rezultat al perseverenței și pasiunii depuse de companie pentru a oferi o alternativă naturală la băuturile de tip cola, creată pe baza unei formule revoluționare. Green Cola este îndulcită natural cu stevia, conține cafeină din boabe de cafea verde, având gustul inconfundabil de cola fără calorii, aspartam, sau arome artificiale.

Din momentul lansării, Green Cola a urmat un trend ascendent cu peste 200% rată de creștere, în 4 ani intrând în peste 20 de țări din toată lumea, dar mai ales câștigând în fiecare zi tot mai mulți consumatori care preferă gustul unic și inovativ al rețetei „naturale”.
Astăzi, Green Cola și-a extins prezența în toate marile categorii de băuturi răcoritoare, oferind 8 produse diferite, printre care Pure Cola, BLE, Green Mountain.

Compania Green Cola își urmează misiunea de a produce băuturi răcoritoare de generație nouă, cu ingrediente naturale și oferă un stil de viață sănătos de care se poate bucura întreaga familie.

Save

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *