Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Mövenpick, înghețata numărul 1 în Elveția, întră pe piața din România

Mövenpick Băneasa Shopping City
  • Mövenpick România aduce pe piața de la noi o tradiție îndelungată a preparării înghețatei din ingrediente naturale
  • Prima gelaterie s-a deschis în Băneasa Shopping City și este cel mai mare boutique Mövenpick din Europa de SE
  • Mövenpick România reprezintă totodată și deschiderea către piața est-europeană a brandului elvețian

Cu o tradiție de peste 60 de ani în producerea înghețatei de calitate, bazată pe ingrediente naturale, brandul elvețian Mövenpick întră și pe piața din România. Business-ul importat la noi sub formă de franciză aduce în România tradiția îndelungată a preparării unei înghețate de calitate, după rețete bazate pe ingrediente naturale, riguros selectate.

Prima gelaterie Mövenpick din România a fost deschis în incinta Băneasa Shopping City și este în acest moment cel mai mare boutique Mövenpick din Europa de SE. Spațiul Mövenpick din cadrul Băneasa Shopping City este amenajat într-un stil modern și plin de culoare, cu cele mai bune materiale și oferă atât posibilitatea de a savura o înghețată premium într-un cadru relaxant, cât și varianta la pachet.

Mövenpick Băneasa Shopping City
Mövenpick Băneasa Shopping City

Amprenta brandului și accentele caracteristice acestuia, specifice tuturor magazinelor și teraselor Mövenpick din lume, se regăsesc și aici peste tot, de la imaginea de ansamblu, la picturile de pe pereți sau în multitudinea de fotografii reprezentative.

„Am vrut să avem un loc cu totul special, în care să oferim clienților o experiență, un loc în care să te poți regăsi și îndepărta de obișnuit. Iar prima provocare a fost legată de loc”, spune Miruna Tohăneanu, deținătoarea boutique-lui Mövenpick în România. „Am ales în final Băneasa Shopping City, un centru comercial cu peste 23 de milioane de vizitatori pe an, unde consumatorii au foarte multe opțiuni în zona de food. O altă provocare este sezonalitatea sau obiceiul românilor de a mânca înghețată doar vara, consumatorul de la noi având tendința de a considera înghețata un desert în completarea unor feluri principale. Iar la aceasă provocare răspundem prin asocierea înghețatei cu cele mai fine produse de patiserie, pe care le găsiți în incinta Mövenpick din mall”, completează antreprenorul.

Investiția în prima gelaterie Mövenpick din România se ridică la 250.000 de euro, iar planurile de business nu se opresc aici. „Fiind vorba de un brand premium, plănuim în următorii trei ani să deschidem mai multe boutique-uri în Cluj, Timișoara, Iași, iar lista rămâne deschisă”, spune Miruna Tohăneanu.

Mövenpick coldbrewcoffeechocolate
Mövenpick

Înghețata Mövenpick se diferențiază prin ingredientele naturale pe care le folosește, alese cu grijă, dar și prin respectul pentru moștenirea gastronomică a rețetelor tradiționale. Înghețata Mövenpick conține, în medie, 37% lapte și smântână care provin exclusiv din regiunea Alpilor elvețieni. De asemenea, toate sortimentele de sorbet Mövenpick sunt vegane și folosesc numai ingrediente naturale, pentru un gust delicios.

La prepararea produselor nu se folosesc grăsimi vegetale, nu se adaugă ulei de palmier, iar rețetele nu conțin OMG. Textura obținută este foarte cremoasă și cu topire lentă, o altă marcă a brandului. Ingredientele pure, naturale și laptele și smântâna provenite din Alpii elvețieni sunt combinația reușită pentru o experiență premium.

La prepararea înghețatei Mövenpick se folosesc numai lapte și smântână provenite de la mici ferme situate în Alpii elvețieni, acolo unde văcuțele cresc în țarcuri deschise și se hrănesc în principal cu ierburi și flori. Aceste ferme sunt mici afaceri de familie, lăsate moștenire de la o generație la alta odată cu principiile sănătoase și grija deosebită pentru ingredientele produse.

O scurtă istorie

Ueli Prager este fondatorul Mövenpick. În 1948 se deschid primele restaurante Mövenpick. Inițial, în anii 1960, înghețata a fost produsă de grupul Mövenpick doar pentru vânzări la restaurante, iar din 1972 se trece la producția de înghețată Mövenpick în magazine dedicate.

Ueli Prager a crezut cu tărie că ingredientele naturale vor oferi o experiență culinară unică, astfel că a pus în centrul moștenirii sale gastronomice smântâna și laptele de cea mai bună calitate, obținute de la mici ferme din zona Alpilor elvețieni.

Tradiția Mövenpick vine așadar din Alpi și înseamnă ingrediente pure, naturale, combinate pentru a crea o experiență premium delicioasă. „Crafted with Alpine spirit” – „Fabricat în spiritul Alpilor” – acesta a devenit în timp motto-ului business-ului pornit din pasiune pentru gust premium și ingrediente naturale. Se spune că fermierii care furnizează ingredientele pentru prepararea înghețatei Mövenpick își numesc văcuțele Matilda, Sophie sau Candy și le îngrijesc cu dragoste.

Aerul curat de munte, iarba verde a pajiștilor din Alpi și apa cristalină contribuie la crearea unui cadru sănătos pentru creșterea acestor văcuțe, care sunt lăsate libere cât mai multe zile pe pășuni. Fermierii își transmit cunoștințele din generație în generație, iar astfel secretele lăsate moștenire contribuie la păstarea în timp a calității premium a ingredientelor obținute.

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.