Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Model de investiţii – Uzina BMW Group din Spartanburg îşi va extinde operaţiunile logistice

BMW Group Plant Spartanburg (USA). Aerial view

● Include o investiţie de 100 de milioane de dolari într-o nouă facilitate de 93.000 metri pătraţi ● Centru de formare va fi finalizat în vara anului 2022 ● Investiţie totală de peste 11,4 miliarde de dolari în locaţie din 1992 ● Pentru a minimiza impactul traficului de camioane în zonă şi pentru a permite accesul uşor către BMW, vor fi construite două poduri private pentru a conecta centrul logistic de campusul BMW ●

Bucureşti/Spartanburg. BMW Manufacturing a anunţat că îşi va extinde operaţiunile logistice într-o clădire nouă. Investiţia totală în noua clădire este de aproximativ 100 de milioane de dolari. Când va fi finalizat, noul centru logistic va avea o dimensiune de aproape 93.000 de metri pătraţi, cu posibilitatea de extindere viitoare.

“De aproape trei decenii, BMW a numit Carolina de Sud a doua sa casă. Această extindere a operaţiunilor noastre logistice reprezintă angajamentul nostru continuu faţă de acest stat şi va pregăti uzina din Spartanburg pentru viitor”, a declarat Dr. Robert Engelhorn, preşedinte şi director executiv al BMW Manufacturing. “Noul depozit ne va permite să ne consolidăm procesele logistice, precum şi să implementăm măsuri de eficienţă pentru o operaţiune logistică mai durabilă.”

BMW Group Plant Spartanburg (USA). Aerial view

Când noul centru logistic se va deschide la mijlocul anului 2022, acesta va permite BMW să consolideze două operaţiuni de depozitare în afara amplasamentului – una pentru containere returnabile şi alta pentru piese de caroserie – într-o locaţie eficientă la faţa locului. În interiorul depozitului, transporturile de la furnizori vor fi sortate, apoi livrate către tehnologiile respective ale uzinei din Spartanburg. Rezultatul este un lanţ de aprovizionare mai rapid, mai suplu şi mai eficient.

Pentru a minimiza impactul traficului de camioane în zonă şi pentru a permite accesul uşor către BMW, vor fi construite două poduri private pentru a conecta centrul logistic de campusul BMW.

Actualizare despre noul Centru de Formare BMW

Construcţia este în curs de desfăşurare la noul centru de formare, de 20 de milioane de dolari şi 6.230 de metri pătraţi din campusul BMW, care a fost anunţat în februarie. Când va fi finalizată în vara lui 2022, clădirea va avea mai multe săli de cursuri atât pentru dezvoltare profesională, cât şi pentru formare tehnică, un amfiteatru în aer liber şi un concept unic de întâlniri în aer liber şi spaţiu de lucru care include capacităţi wireless. Centrul de formare va găzdui şi binecunoscutul program de ucenicie al BMW – BMW Scholars.

Din 1992, BMW Group a investit peste 11,4 miliarde de dolari în uzina sa din Carolina de Sud. Uzina BMW Group din Spartanburg este cea mai mare fabrică BMW Group din lume, producând peste 1.500 de automobile în fiecare zi. Fabrica exportă mai mult de două treimi din modelele sale către 125 de pieţe globale. Timp de şapte ani la rând, a fost cel mai mare exportator ca valoare din SUA. Portofoliul de modele include cinci modele BMW X cel mai bine vândute, patru modele X M şi două modele X plug-in hybrid. Uzina are o capacitate de producţie de până la 450.000 de automobile şi are peste 11.000 de angajaţi.

By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.