Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Mobile in eCommerce: O zecime de secundă în plus poate însemna reducerea ratei de conversie cu 7%

GPeC logo

Potrivit studiului Akamai, lider mondial în servicii de Network Content Delivery (CDN), fiecare zecime de secundă de întârziere din timpul de încărcare al unui website pe dispozitivele mobile poate afecta rata de conversie în sens negativ, cu până la 7%. Totodată, două secunde de întârziere din timpul de încărcare al unei pagini web de pe dispozitivele mobile poate crește bounce rate-ul cu 103%, 53% dintre utilizatori neașteptând mai mult de 3 secunde pentru încărcarea unei pagini.

„Uitându-ne la piața locală, site-urile a 9 din 10 magazine online se încarcă greu sau foarte greu, făcând experiența achiziției online mult mai greoaie. În cadrul competiției GPeC, am analizat peste 300 de platforme online locale, iar principalii factori ce determină slaba lor funcționare sunt dimensiunile mari ale paginilor, optimizarea limitată la nivel de programare și serviciile de hosting.”, menționează Dan Vîrtopeanu, Managing Partner Breeze Mobile și membru în cadrul juriului GPeC.

GPeC logo

În România, pe baza celor mai recente date prelucrate de către Autoritatea Națională pentru Administrare și Reglementare în Comunicații (ANCOM) în luna august 2017, utilizatorul mediu de telefonie mobilă și internet pe mobil consumă lunar 756 MB trafic de internet mobil, statisticile indicând o creștere cu peste 50%.

„Optimizarea magazinelor online pentru mobil este obligatorie in 2017. Știm deja că traficul de pe mobil îl depășește pe cel de pe desktop, în unele cazuri acesta trecând de pragul de 60%. Prin urmare, magazinele online trebuie să își eficientizeze prezența pe segmentul mobile și să investească într-un design și conținut de calitate pentru ca experiența clienților lor să fie una cât mai plăcută și mai facilă. Trebuie să înțelegem că avem un public din ce în ce mai educat, care știe să aleagă și poate, în orice moment, să opteze pentru serviciile unui alt magazin online, din România sau din alte piețe”, menționează Andrei Radu, CEO & Founder GpeC.

Principalele cifre și statistici eCommerce (atât pe mobile, cât și pe desktop) vor fi dezbătute în cadrul GPeC SUMMIT, cel mai mare eveniment de comerț electronic, care se va desfășura pe 14-15 noiembrie 2017, la București. În plus, invitații GPeC vor atinge subiecte din domenii precum digital marketing, optimizarea ratei de conversie și content marketing.

Printre cei mai importanți speakeri internaționali anunțați până acum se numără: Neil Patel (Co-Fondator Crazy Egg)– unul din cei mai buni specialiști în Marketing Online din lume, Oil Gardner (Co-Fondator Unbounce) – expert în optimizarea ratei de conversie și a landing page-urilor din cadrul unui magazin online, precum și Amy Harrison (Fondator Write With Influence), ce conduce una dintre cele mai apreciate resurse online de Content Marketing din întreaga lume.

Până pe 31 octombrie prețul unui bilet de acces la GPeC SUMMIT 14-15 noiembrie este de 109 euro pentru ambele zile de eveniment. Pentru înscrieri și mai multe informații despre programul Conferinței, zona de Expo și Gala Premiilor eCommerce, puteți vizita site-ul: https://www.gpec.ro/gpec-summit-noiembrie/.

De ce mobile? Câteva informații cheie:
– conform Breeze Mobile, la nivelul lunii iulie 2017, cele mai folosite browsere de mobil în România erau: Chrome (66,57%), Safari (14,93%), Samsung (9,58%), Android (4,09%), IE Mobile (1,71%), altele (3,12%)
– în medie, la nivel internațional, 54% din comenzile online sunt făcute de pe mobil (sursa: Fluent Survey, ianuarie 2017)
– peste 60% din vânzările online ale Amazon erau generate de device-uri mobile încă din decembrie 2014
– potrivit BCG & Alibaba, 74% din totalul cumpărăturilor online vor fi făcute de pe mobil până în 2020.
– în România, 53% din utilizatorii de smarphone îl folosesc pentru a căuta produse pe internet (sursa: Google, Ianuarie 2017).

GPeC 2017, ediția de 12 ani, este un eveniment powered by FAN Courier
Susținut de: BancaTransilvania, Bright Agency, Creadiv, CRITEO, DPD România, DWF – Digital Workforce, Frisbo, GLAMI, Mastercard, Mediapost Hit Mail, New Black, NewsMAN, PayU, QeOPS, RTB House, TargetWeb
Partener al Competiției Magazinelor Online GPeC: Carrefour România
Brought to you by: Orange

Recommended Payment Processor Partner: mobilPay
Official Radio: Kiss FM
Apa oficială GPeC: Aqua Carpatica
Limousine Service: CityLimo

By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.