Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

MGID lansează formatul interactiv cu conținut Rich Media,  ajutând advertiserii să sporească atenția asupra reclamelor și interacțiunea cu acestea

MGID, platforma globală de publicitate, a anunțat pentru portofoliul său de editori premium lansarea formatului interactiv cu conținut Rich Media

MGID, platforma globală de publicitate, a anunțat pentru portofoliul său de editori premium lansarea formatului interactiv cu conținut Rich Media, ceea ce va ajuta advertiserii să eficientizeze campaniile prin sporirea atenției și a gradului de implicare al audienței. Formatul este disponibil numai pe dispozitivele mobile.

Formatul Rich Media le va permite utilizatorilor să activeze aceste reclame prin glisarea și atingerea ecranului, dezvăluind perspective noi ale unei imagini, precum și conținut suplimentar.  Îmbogățit cu toate avantajele pe care platforma si tehnologia MGID le oferă, amplasare nativă, targetare contextuală și un mediu sigur, acest nou format va ajuta pe viitor și mai mult editorii, clienții și agențiile de publicitate să interacționeze cu reclamele  în mod semnificativ și în manieră pozitivă.

MGID, platforma globală de publicitate, a anunțat pentru portofoliul său de editori premium lansarea formatului interactiv cu conținut Rich Media

Olimpia Norsesovici, Senior Business Development Manager la MGID România, a declarat: „Pe măsură ce comercianții online continuă tranziția de la vizibilitate la atenție, ca nou metric ales, suntem bucuroși să oferim un format avansat de reclamă, care ajută advertiserii să se evidențieze în rândul competitorilor. Cu bugetele verificate mai atent ca niciodată, formatul nostru interactiv Rich Media va ajuta reclamele să lase o impresie de durată asupra publicului țintă, reducând cheltuielile inutile și crescând rentabilitatea investiției. Cu o rată de implicare de până la șase ori mai mare comparativ cu display ads, acest format este mai eficient în atragerea atenției publicului și, în cele din urmă, în creșterea impactului campaniei.”

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.