Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Media Direction si Graffiti BBDO au implementat un proiect inovator

de media ambientala pentru brandul Winterfresh Fusion

Graffiti BBDO si Media Direction au implementat un proiect inovator de media ambientala pentru brandul Winterfresh Fusion.

Proiectul, realizat pe trei panouri amplasate in statiile de metrou cu trafic intens (Universitate, Eroilor si Piata Sudului), utilizeaza un „suport” media inovativ – aerul din metroul bucurestean. Astfel, cu ajutorul unui senzor special, plasat la intrarea in tunel, valul de aer generat de intrarea metroului in statie activeaza pe cele trei panouri mesajul ”Simti racoarea? Prospetime de gheata cu Winterfresh Fusion”. Acesta ramane activ aproximativ 30-40 de secunde, pe durata stationarii metroului.
„Asa cum ne-o arata si studiile de trafic / socio-demografice pentru metrou, acest segment de tranzit este folosit cu precadere de catre persoane tinere, acestea fiind si publicul-tinta al marcii Winterfresh Fusion. Am vrut sa valorificam valul de energie si de racoare adus de intrarea trenurilor in statie si, nu in ultimul rand, sa sugeram aportul la crearea unei comuniuni (fusion) intre toti calatorii din statie. In plus, metroul poate reprezenta o comunitate in sine, noi nu am facut decat un mic pas in a valoriza acest potential. Iar din toata explozia de media electronice existente, am optat pentru o idée progresista aplicata pe un suport clasic, tocmai pentru a sublinia naturaletea si simplitatea ca modalitati de comunicare a marcii Winterfresh Fusion”, spune Albert Borbely, Media Manager.

Echipa care a contribuit la realizarea proiectului este formata din:
– din partea Wrigley Romania: Carmen Baltag – Regional Marketing Manager Balkan East, Emilena Naicu – Brand Manager Balkan East;
– din partea Media Direction: Albert Borbely (Media Manager), Andreea Dobrescu (Senior Media Planner), Mihaela Paduraru (Director Buying Outdoor), Alexandru Miu (OOH Media Buyer);
– din partea Graffiti BBDO: Dan Stanescu (Copywriter), Cosmin Simionescu (Art Director), Raluca Simion (Account Director).

De asemenea, proiectul a fost implementat cu sprijinul companiei Beta Cons.

Bucuresti, 21.12.2007

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.