Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

McDonald’s și DDB România lanseazӑ campania Homestyle Crispy Chicken

McDonald’s Homestyle Crispy Chicken

McDonald’s și DDB România anunțӑ o nouӑ campanie de comunicare integratӑ, dezvoltatӑ local. De aceastӑ datӑ, campania este dedicatӑ unei ediții limitate de burgeri cu carne de pui premium – Homestyle Crispy Chicken.

Ediția include două rețete noi, Filet Deluxe și Filet Supreme, ambele construite pornind de la o felie generoasă și suculentă de carne din 100% piept de pui, disponibilă în premieră în restaurantele McDonald’s din România.

McDonald’s Homestyle Crispy Chicken

„Anul acesta ne-am propus să ne consolidăm poziția ca destinație pentru burgeri, dar și să creștem interesul pentru produsele noastre care conțin carne de pui. Știm că aceasta se situează în topul preferințelor clienților noștri și ne dorim să venim mereu în întâmpinarea lor cu produse de calitate, îmbrӑcate în rețete inovatoare. Lansӑm astfel, Homestyle Crispy Chicken, o ediție în care carnea de pui este vedetӑ, pe bunӑ dreptate. Calitatea superioarӑ a cӑrnii este pusӑ în valoare de o crustӑ crocantӑ, foarte bine asezonatӑ și de două rețete dezvoltate local, pe gusturile românilor.” a declarat George Romanescu, Marketing Manager, McDonald’s în România.

Campania de comunicare pentru noii burgeri de pui este dezvoltatӑ integral în România de cӑtre DDB, pentru toate canalele și se bucurӑ de susținerea lui Chef Foa și a lui Andi Vasluianu care și-au dat întâlnire în bucӑtaria celui dintâi pentru a încerca noile rețete.

„Noii burgeri Homestyle Crispy Chicken au tot ce trebuie, cum zice reclama noastrӑ: carnea este suculentӑ și crocantӑ în același timp, gustoasӑ și cu multӑ fibrӑ. Am vrut sӑ transmitem încântarea noastrӑ și consumatorilor și am ales sӑ vorbim despre aceastӑ carne premium foarte asumat. Ne bucurӑ cu atât mai mult susținerea unui chef talentat și a unui actor îndrӑgit care au fost imediat de acord cu noi cӑ sunt niște rețete foarte gustoase. De asemenea, ne bucurӑm foarte tare ca am avut ocazia din nou sӑ dezvoltӑm local o campanie pentru cӑ numai așa putem fi autentici și putem sӑ le vorbim clienților cu sinceritate și umor.”, Luciana Cucoaneș, Head of Strategy, DDB.

DDB România a conturat strategia de comunicare și s-a ocupat de toate execuțiile, de la spot TV, la comunicare în OOH și pânӑ la materialele de comunicare instore. Spotul TV și execuțiile digitale aferente au fost filmate în țarӑ, chiar într-unul dintre restaurantele lui Chef Foa, iar vizualul de campanie care are în focus cei doi noi burgeri a fost realizat împreunӑ cu un studio foto specializat din Praga.

De asemenea, campania are o puternicӑ componentӑ de comunicare în digital, care include conținut dedicat pentru formate speciale și un plan editorial de social media bogat, dezvoltate împreunӑ cu Tribal Worldwide. Agenția de media OMD a contribuit cu strategia media pentru aceastӑ lansare.

„ A fost o filmare la care s-a mâncat mult și s-a râs și mai mult. Chef Foa și Andi Vasluianu au fost onboard încӑ din prima. Înainte de a demara campania, i-am invitat sӑ testeze noii burgeri și, deși știau cӑ va fi o zi de filmare destul de solicitantӑ, noile rețete le-au plӑcut atât de mult încât au fost pregӑtiți pentru toate dublele pe care urma sӑ le tragem. Iar on set ni s-a reconfirmat faptul cӑ sunt foarte gustoși noii burgeri pentru cӑ la fiecare dublӑ s-a mâncat cu poftӑ și s-a glumit continuu. Pentru noi a fost o filmare mai atipicӑ pentru ca am pornit doar de la un schelet de replici și apoi am improvizat mult on set. Într-un final, asta a însemnat mult material filmat pe care l-am folosit în combinații diferite pe formatele digitale.”, Ștefan Vasilachi, Creative Director, DDB.

Din partea McDonald’s au contribuit: George Romanescu – Marketing Manager și Andreea Ionițӑ – Senior Marketing Coordinator.

Echipa DDB care a lucrat pe acest proiect: Ștefan Vasilachi – Creative Director, Alexandru Tocilescu – Senior Copywriter, Victor Tunsu – Copywriter, Iulia Strejan – Art Director, Cӑtӑlin Comiza – Art Director, Luciana Cucoaneș – Head of Strategy, Ioana Dobrinescu – Strategic Planner, Irina Angelescu – Account Director, Dana Popescu – Account Manager, Rӑzvan Dumitrescu – Senior DTP, Marian Mihӑilescu – Senior DTP, Mӑdӑlina Corneanu – Print Production Manager.

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.