Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

McDonald’s, DDB și Tribal continuă platforma de Employer Branding printr-o nouă campanie, alături de Rareș Maris – Oameni cu experiențe

McDonald’s crede în tinerii din România și în profesionalismul lor, motiv pentru care continuă să comunice pe baza platformei de employer branding lansată anul trecut, tot împreună cu agenția de creație DDB România. De data aceasta, însă, campania „Oameni cu experiențe” pune accentul pe cuvinte cheie precum: îndemânare, perseverență, atenția la detalii, dedicare, lucru în echipă, calm, creativitate, răbdare.

Tinerii simt o presiune enormă când trebuie să intre pe piața muncii, neavând experiența profesională care să le dea legitimitate. O presiune care nu are drept sursă doar așteptările angajatorilor, ci și pe cele stabilite chiar de ei. McDonald’s vrea să îi ajute prin campanie să șteargă din această dublă presiune.

„Noi credem că legitimitatea unui tanar fara experienta profesionala vine din trasaturi personale si din experientele de viata acumulate. De exemplu, disciplina la un loc de muncă este o caracteristică pe care o poți dobândi din pasiuni, precum sportul, iar capacitatea de a lucra în echipă, din proiectele făcute la școală sau in facultate. Învestind tinerii cu încredere, le oferim o platformă prin care să se ridice singuri la așteptările lor profesionale. Facem asta zi de zi in echipele din restaurantele astea sau prin programe dedicate, iar noua campanie este menita sa aduca inca o data in lumina aceasta promisiune pe care o facem tinerei generatii.”, a declarat Irina Angelescu, Marketing Director Premier Restaurants Romania (McDonald’s).

Mai mult de atât, dacă anul trecut colaborarea cu artiști era o premieră pentru McDonald’s, alături de Bruja, în 2023 compania a apelat la Rareș pentru a compune soundtrackul are vorbește despre nevoia de experiențe, nu de experiență, atunci când vine vorba de obținerea unui job.

„Într-o lume care pare să funcționeze tot mai mult pe bază de notificări, actualizări, certificări și dovezi instante ale succesului, generând în proces o presiune enormă în special pentru cei aflați la început de drum, ne-am gândit că o discuție despre potențialul unic al fiecăruia dintre noi poate fi o dovadă binevenită de încredere. Așa că, alături de McDonald’s și Rareș Mariș, am încercat să punem în lumină într-un mod cât mai autentic energia creativă a spiritului tânăr – suflul puternic și permanent proaspăt al micilor explozii de potențial, ” a spus Teodor Minea, Senior Art Director DDB România.

„McDonald’s rămâne un love brand pentru Gen-Z, dar un lider știe că nu își poate lua consumatorii for granted. De aceea, în anul doi când McDonald’s declară „Credem în tinerii din România”, platforma de comunicare trebuie să continue să vorbească cu tinerii pe limba lor, să îi ajute cu o nevoie reală și să fie ancorată în pop culture. Din datele pe care le avem legate de temerile tinerilor, alături de nevoia brandului pentru recrutare și comunicarea valorilor am ajuns la Oameni cu experiențe ” – Georgiana Nica, Strategy Planner DDB România.

Conceptul campaniei va fi susținut și în mediul digital printr-o activare cu Rareș Mariș, Cesima și Theo Zeciu, care vor fi provocați să vină o zi la McDonald’s din postura de angajați. Ei vor demonstra și susține conceptul campaniei, conform căruia nu trebuie să ai experiență în domeniul de lucru pentru a te descurca la McDonald’s, ci trebuie doar să pui în aplicare skill-urile personale. ’’Am ales să demonstrăm IRL prin aceste pastile video că la McDonald’s te poți angaja și descurca foarte bine dacă ai skill-uri ca perseverență, creativitate și, în general, experiență de viață care e mai importantă ca orice experiență de job. Așa am ales trei influenceri care să construiască această poveste alături de noi. Rareș este creativ, își compune propria muzică, așa ca se va descurca excelent și va fi pe beat în rolul de barista. Cesima are super talent la dans, așa că va jongla cu task-urile cu super multă îndemânare, iar job-ul de Crew i se va potrivi mănușă. Iar Theo Zeciu, cu skill-ul lui de bun comunicator și people person, va interacționa cu oamenii din restaurant din rolul de responsabil ospitalitate și le va oferi clienților o experiență de neuitat.’’ – Irina Blanșek, copywriter Tribal Worldwide Agency.

Contentul video va fi promovat pe paginile de Tik Tok ale celor trei influenceri.

Campania este declinată pe TV, online & social media, OOH și in-store și a început pe 12 martie.

Echipele care au construit campania sunt:

DDB România:
Executive Creative Director: Roxana Niță
Senior Art Director: Teodor Minea
Senior Copywriter: Alexandra Jitărel
Strategy Director: Ioana Dobrinescu
Strategy Planner: Georgiana Nica
Account Director: Georgiana Rotaru
Account Manager: Carmen Răduță

Tribal Worldwide România:
Managing Partner & Creative Director: Simina Zidaru-Dima
Art Director: Cezar Iliescu
Copywriter: Irina Blanșek
Client Service Director: Ruxandra Popescu
Digital Account Executive: Adina Cruțu
Senior Account Manager: Gabriela Cioplea
Social Media Director: Luana Roman
Social Media Manager: Emilian Urucu

McDonald’s:
Marketing Director: Irina Angelescu
Senior Marketing Coordinator: Ioana Bibiță
Digital Marketing Manager: Cosmina Ţapliuc

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.