Mastercard și-a propus să stabilească un nou record mondial prin crearea celui mai mare „val” digital în social media. Începând cu 10 august, Mastercard #PricelessWave va crea o nouă experiență de neuitat, care îi va conecta pe fanii fotbalului cu jucătorii preferați, pentru a-și susține astfel echipele favorite, în timp ce urmăresc meciurile de acasă.
Pentru prima dată, sferturile, semifinalele și finala cupei UEFA Champions League se vor juca în cadrul unui turneu palpitant de două săptămâni. Milioane de fani din întreaga lume vor urmări UEFA Champions League la TV sau prin live streaming, de acasă, iar Mastercard va îmbunătăți experiența fanilor arătând că o simplă minge, un sport special și un eveniment unic pot declanșa o sărbătoare care ridică pe toată lumea de pe scaune pentru a se bucura de tot ce are fotbalul mai bun de oferit.
„Știm că o minge poate reprezenta începutul a ceva de neprețuit pentru fanii fotbalului. De la emoția unui gol, la simpla bucurie a evenimentului. De la începutul pandemiei, am fost nevoiți să trecem rapid de la experiențele fizice la cele digitale, pentru a reflecta noua realitate pe care o trăim. Prin crearea Priceless Wave, ne dorim să le amintim fanilor fotbalului de peste tot că o minge poate fi motiv de sărbătoare, iar o sărbătoare trăită alături de ceilalți este cu adevărat de neprețuit. Prin această campanie, vrem să conectăm fanii cu pasiunea pentru fotbal și cu eroii lor, oferindu-le o experiență de neuitat, chiar în confortul propriei locuințe. Mastercard urmărește întotdeauna să depășească limitele existente în materie de inovații tehnologice, să creeze experiențe cu adevărat memorabile pentru fani și să sărbătorească alături de aceștia revenirea UEFA Champions League, prin participarea la #PricelessWave”, a declarat Raja Rajamannar, Chief Marketing and Communications Officer Mastercard.
Provocarea de a crea cel mai mare „val” din lume și de a-i ajuta pe fanii de pretutindeni să celebreze dragostea pentru acest sport și pentru campionat, va fi posibilă printr-un parteneriat cu TikTok, platforma de social media care a înregistrat cea mai rapidă creștere din lume, urmând a fi ulterior distribuită pe toate platformele sociale, inclusiv Facebook și Instagram. Provocarea #PricelessWave începe chiar cu două legende ale fotbalului, Fernando Torres și Marcel Desailly, care îi încurajează pe fani să li se alăture.
Fanii pot fi parte din experiența #PricelessWave accesând provocarea TikTok, și filmându-se cu ajutorul telefonului mobil. Prin ridicarea mâinilor din partea de jos a ecranului către partea de sus, ei vor activa sunetul audio Mastercard și un val de confetti cu mingi de fotbal.
Mastercard se dedică realizării unor conexiuni reale cu oamenii, iar provocarea #PricelessWave a fost inspirată chiar de acțiunile angajaților companiei, care, în această perioadă, au împărtășit unii cu ceilalți propriile motive de bucurie, pentru a-și aminti că suntem cu toții parte dintr-o mare echipă.
Funcțiile digitale și logo-ul audio Mastercard vor îmbunătăți experiența fanilor pe TikTok, permițându-le să își susțină echipele și jucătorii preferați pe tot parcursul turneului. Versiunea logo-ului audio Mastercard, adaptată special pentru această campanie, reprezintă o dimensiune unică pentru identitatea brandului, precum și un mod prin care Mastercard creează o legătură emoțională și culturală relevantă cu consumatorii săi.
Oricine se poate alătura provocării Mastercard #PricelessWave filmându-se pe TikTok, pentru a-și susține echipa preferată: https://www.tiktok.com/tag/pricelesswave.
Totodată, consumatorii pot accesa website-ul www.priceless.com, hub-ul de lifestyle experimental creat de Mastercard, pentru a se inspira și a crea un moment unic. Fanii vor avea șansa să câștige o experiență de neprețuit alături de legende ale fotbalului și să-și urmărească propriile povești despre cum o minge a reprezentat începutul a ceva de neprețuit pentru ei.