Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Mars Central Europe marchează ‘Marea revenire’ prin noua campanie Orbit Recapătă-ți Mojo-ul

5 min meme

Mars CE lansează în România, urmare a succesului înregistrat în Marea Britanie, o nouă campanie a brandului ORBIT®, Recapătă-ți Mojo-ul, care promovează restabilirea încrederii și încurajarea întâlnirilor cu ceilalți, odată cu reluarea plăcerii de a mesteca gumă pentru o senzație de prospețime în orice împrejurare. Gândită pentru a încuraja oamenii să își recapete Mojo-ul, după lunga perioadă de izolare socială, această nouă campanie comunică acest mesaj cheie într-un mod amuzant și exagerat.

“Suntem încântați să lansăm noua reclamă TV ORBIT® și în România, după succesul pe care l-a avut în Marea Britanie. Reclama transmite un mesaj optimist, după o perioadă de izolare și aduce multe zâmbete, dramatizând emoția reîntoarcerii, în siguranță, la normalitate”, a declarat Emma Hompot, Portfolio Manager Mars CE.

Cu toții așteptăm revenirea la normalitate, iar ORBIT®, prin noua reclamă – „Pentru când va veni momentul”, ilustrează o versiune exagerată a atmosferei de la finalul perioadei de izolare socială, o abordare lejeră a realității, cu o energie regăsită de toți în jurul rutinei de zi cu zi, așa cum arăta ea înainte de pandemie.

5 min memeseeing friends memereal date meme
Bucuria și entuziasmul pentru o viață fără izolare socială este reprezentată printr-o serie de scenarii – de la efemeritatea conferințelor video, la săruturi pasionale în public și reluarea muncii de la birou. Un bărbat cu un pachet de hârtie igienică în mână, o mamă obosită încercând să lucreze de acasă și o fată care se ridică de sub un teanc de cutii de pizza – toate aceste scenarii demonstrează modul în care guma de mestecat ORBIT® poate remonta starea de spirit a oamenilor în orice context dificil.

Creată de Energy BBDO, reclama este parte din campania ORBIT® Recapătă-ți mojo-ul și încurajează oamenii să redevină încrezători și să se bucure de un 2021 mai energic, după un 2020 apăsător.

Josh Gross și Pedro Pérez, Co-Chief Creative Officers în cadrul Energy BBDO au declarat: “Când va fi momentul potrivit, nu vom ieși din casă în liniște pentru a ne lua ziarul și a merge la birou fluierând. Nu. Ne vom întoarce în forță și vom ajuta lumea să își recapete mojo-ul! Cu fiecare pachet de ORBIT®.”

By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.