Find your $100k business idea in 10 days and get the first clients fast

Mai mult de jumătate dintre șoferi sunt îngrijorați că autovehiculul lor este mai puțin fiabil în urma carantinei la nivel național

  • 70% dintre conducătorii auto s-au prezentat cu întârziere la service-ul regulat sau lucrările de întreținere în timpul pandemiei
  • 62% sunt îngrijorați că autovehiculul lor ar putea fi mai puțin fiabil din cauza kilometrajului redus și a lucrărilor de service omise
  • Virusul a descurajat clienții să viziteze service-urile auto
  • Lubrifianții Castrol de calitate premium vor asigura continuarea funcționării vehiculelor în mod fiabil și eficient; tratamentele de curățare a motorului pot elimina depunerile de nămol acumulate

Peste jumătate dintre conducătorii auto (70%) au întârziat lucrările de service programate în timpul pandemiei, conform unei noi cercetări naționale contractate de Castrol. Sondajul a descoperit, de asemenea, că mai mult de jumătate (62%) dintre aceștia sunt îngrijorați de faptul că este posibil ca autovehiculul să fi devenit mai puțin fiabil din cauza numărului redus de kilometri parcurși și a vizitelor de service omise în timpul recentei carantine.

IWS Europe - workshop mechanics via Castrol
IWS Europe – workshop mechanics via Castrol

Motivul invocat cel mai frecvent de proprietarii de mașini care nu își duc autovehiculul la service a fost imposibilitatea de a face o programare (24% din toți respondenții), urmată de o teamă de a contacta virusul Covid-19 în timpul unei vizite (18%).

Îngrijorarea de a contacta virusul în timpul unei vizite la service a fost semnificativ mai mare în rândul proprietarilor tineri de autovehicule – invocată drept motiv pentru întârzierea unei vizite de 20% dintre toți respondenții cu vârste cuprinse între 25 și 34 de ani, comparativ cu doar 8% dintre cei cu vârsta de cel puțin 65 de ani.

Descoperirile evidențiază nevoia ca service-urile auto să ofere asigurări privind măsurile de dezinfectare consumatorilor care revin la service și beneficiile respectării intervalelor de service recomandate de producător. Întârzierea lucrărilor de service recomandate poate crește probabilitatea acumulării de nămol în motor, ceea ce poate înfunda porțiuni vitale ale circuitului de ungere, reducând puterea, eficiența și durata generală de viață a motorului.

Chiar și în cazul utilizării normale, uleiul de motor al unui autovehicul se poate degrada la temperaturi foarte ridicate și în timp acest lucru se poate manifesta ca depuneri de nămol. Acest proces este amplificat de călătorii scurte frecvente, de combustibilul de calitate scăzută, schimbarea întârziată sau omisă a uleiului, precum și de călătoriile cu opriri și porniri repetate, care devin din ce în ce mai des întâlnite în orașele aglomerate.

Castrol a lansat un tratament înainte de schimbarea uleiului, Engine Shampoo, care ajută la menținerea funcționării eficiente a motoarelor pe benzină și a celor diesel pentru autoturisme. Acesta reduce depunerile de nămol cu până la 85%* din motoarele pe benzină, așa cum se arată prin teste de la Centrul Tehnologic Castrol.

Engine Shampoo ajută la menținerea puterii și eficienței motorului prin dizolvarea și eliminarea nămolului în timpul procesului de schimbare a uleiului. Operațiunea de curățare a motorului durează 10 minute și se face înaintea efectuării schimbului de ulei, într-un atelier autorizat.
După ce motorul a încălzit uleiul, acesta este oprit și se adaugă 300 ml de Engine Shampoo, peste uleiul uzat. Motorul este apoi pornit din nou și lăsat la ralanti timp de 10 minute. Nămolul este transferat în uleiul de motor, care este apoi drenat cu motorul oprit, iar filtrele sunt înlocuite. Acest proces maximizează curățenia interiorului motorului, asigurându-se că noul ulei de motor poate avea o performanță la niveluri optime.

Pentru mai multe informații, vizitați https://www.castrol.com/en_gb/united-kingdom/home/car-engine-oil-and-fluids/engine-shampoo.html

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *