Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

“M-am taiat dormind pe scari” sau despre cum te ajuta Ogilvy si COSMOTE

sa depasesti o „pana de cuvinte”

„Hickie” – Cel mai recent spot COSMOTE realizat de catre Ogilvy Romania, spot ce continua campania de comunicare a operatorului de telefonie mobila desfasurata sub mesajul “Cuvintele sunt importante”  – a reusit ca in doar doua saptamani de la lansare sa devina parte a limbajului tinerilor.

Ideea centrala a campaniei dezvoltate de Ogilvy se axeaza pe importanta cuvintelor si exploateaza modul in care cuvintele pot fie sa salveze o situatie fie sa o transforme intr-o adevarata drama. Exista momente in care suntem suprinsi si, nereusind sa gasim cuvintele potrivite spunem, de cele mai multe ori, o prostie fiind in “pana de cuvinte”. De aceea, COSMOTE ofera utilizatorilor sai sansa de a suna inapoi atunci cand sunt mai inspirati si reusesc sa comunice corect ceea ce isi doresc.

"In acest spot am reusit sa transpunem intr-un mod amuzant una dintre extraoptiunile Cartelei COSMOTE, cu ajutorul careia utilizatorii au tot timpul sa vorbeasca, sa se scuze, sa se impace si sa recucereasca pe cine vor. Pentru ca atunci cand esti tanar se intampla uneori sa ai parte de momente jenante, in care nu ai timp de reflectii interioare si ajungi sa spui <<M-am taiat dormind pe scari>>”, a declarat Costin Bogdan, Copywriter Ogilvy Group.

La doua saptamani de la lansarea spotului, replica „M-am taiat dormind pe scari” a intrat in pop culture fiind deja folosita de catre tineri atat ca replica in discutiile cu prietenii cat si ca status pe retele sociale digitale gen hi5, Facebook etc., ceea ce demonstreaza valoarea insight-ului campaniei cat si folosirea unui limbaj autentic pentru acest public.

Campania are componente de TV, radio, presa, internet, indoor, outdoor, web, semnalizari in store, iar oferta este prezentata si in cadrul unui sampling desfasurat in mai multe orase din tara.

Echipa Ogilvy & Mather care a realizat acestui proiect este formata din: Albert Nica- Executive Creative Director, Traian Aron – Art Director, Costin Bogdan – Copywriter, Raluca Sultan – Senior Strategic Planner, Gina Leu – Managing Director, Andy Lita – Group Account Director, Irina Mihailescu – Account Manager, Anca Popa – Account Executive, Vasile Alboiu – Digital Creative Coordinator, Alexandru Hariga – Web Designer, Dan Draghicescu – AV Producer, Cristian Serban – AV Producer.

Din partea COSMOTE au contribuit la aceasta campanie: Costas Kapetanopoulos – Marketing & Communication Director, Dana Bursuc – Marketing&Communication Manager, Greta Gabor – Head of Prepaid and VAS Communication, Bogdan Maciuca – Marketing Assistant si Irina Popescu – Marketing Assistant.

Echipa MindShare Media care s-a ocupat de dezvoltarea si implementarea strategiei de media este formata din Valeriu Galani – Strategic Planner, Bianca Bularca – Media Planner, Mihnea Ursu – Account Manager, Ovidiu Aleman – OOH Media Planner.

Casa de productie care a transformat ideea de comunicare in executia TV este Silverbullet Film.

Filmarile pentru spotul „Hickie” au avut loc sub indrumarea regizorului Anton Groves.

Bucuresti, 19.03.2009

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.