Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Luni, 25 august, ia startul cea de-a treia editie ADfel

A treia ediţie ADfel, singurul festival de publicitate neconvenţională din România, organizat de IQads şi 24-FUN, va avea loc între 25-31 august pe terasa La Motoare din Bucureşti. Timp de o săptămână, spaţiul terasei va fi folosit pentru a pune în valoare o serie de idei de comunicare neconvenţională, realizate special pentru interacţiunea dintre brandurile participante şi publicul terasei, demonstrând încă o dată că publicitatea poate fi consumată şi ca un produs de entertainment.
Brandurile care vor participa la această ediţie a festivalului sunt Coca-Cola Zero, Schweppes, Sprite, Fanta, Burn, Epson, Sloggi, Discovery Channel, Apple, World Wide Fund, Cărtureşti, Secs, Gala Societăţii Civile, Eco-Asist, Mare Nostrum, Salvaţi Delta, Fac ce vreau, Poliţia Capitalei, Curtea Veche, Group Initiative for Animals şi Mare Nostrum.

La această ediţie, ADfel s-a îmbogăţit cu o expoziţie de lucrări neconvenţionale care scoate în evidenţă cele mai creative idei implementate de cele mai importante agenţii autohtone de-a lungul ultimilor ani. Expoziţia va fi deschisă publicului pe toată durata festivalului.

„Prin intermediul festivalului, ne dorim să încurajăm publicitatea neconvenţională, un aspect pentru care nu se depune încă suficient de mult efort în România. Astfel, ADfel creează şi adună de la an la an cele mai bune idei neconvenţionale pentru a demonstra că publicitatea este mai fun şi mai dezirabilă atunci când este interactivă şi când se foloseşte şi de altceva decât de canalele clasice. Rolul festivalului este şi acela de a veni în întâmpinarea acelor branduri care doresc să comunice inovativ unor consumatori deschişi către astfel de interacţiuni”, a declarat Codin Orăşeanu, coordonatorul proiectului. „La fel ca anul trecut, festivalul păstrează o componentă culturală puternică promovând idei şi cauze susţinute de organizaţii implicate în activităţi culturale şi sociale”, adaugă Codin Orăşeanu.

ADfel este un eveniment organizat de IQads şi 24FUN, susţinut de Radio Guerrilla şi are ca parteneri Academia Caţavencu, TABU, Money Express, Business Standard, Realitatea TV, U TV, OOPS Media, MV.com şi Cotidianul.

Bucuresti, 21.08.2008

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.