Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Leo Burnett este singura agentie romaneasca nominalizata

de doua ori la Euro Effie

Leo Burnett a reusit inca o performanta fara precedent in industria de advertising din Romania – agentia a  fost nominalizata, pentru a doua oara, la Euro-Effie Awards, cea mai prestigioasa competitie europeana ce recompenseaza eficienta campaniilor de publicitate implementate la nivel regional. Campania cu care Leo Burnett a obtinut nominalizarea anul acesta este “Tide pentru Supermame”, conceputa pentru brandul Tide, client Procter & Gamble.
Nominalizata la categoria FMCG (bunuri de larg consum), campania este adresata mamelor si s-a remarcat prin executii, care au trecut de barierele comunicarii clasice. “Tide pentru Supermame” a fost creata de Leo Burnett Romania si implementata cu success in alte tari din Balcani (Bulgaria, Bosnia Hertegovina, Serbia, Muntenegru, Moldova, Macedonia).

Aceasta nominalizare reprezinta o validare la nivel european a medaliei de aur obtinuta de campania “Tide pentru supermame” la Effie Romania, confirmand totodata statutul Leo Burnett de cea mai strategica agentie din Romania: “De 4 ani dominam Effie Romania, obtinand cele mai multe premii la nivel national. Campaniile realizate de noi functioneaza nu numai in tara noastra, iar Leo Burnett Romania a inceput sa exporte eficienta”, a declarat Razvan Matasel, Deputy Managing Director si Head of Planning la Leo Burnett Romania.

Rezultatele peste asteptari inregistrate in Balcani au determinat clientul Procter & Gamble sa implementeze campania “Tide pentru Supermame” si la nivel international, ea fiind deja in derulare in tari precum Grecia, Rusia, Ucraina, Belarus, Ungaria.
Este pentru prima data cand o campanie dezvoltata in Romania ajunge sa fie utilizata atat de larg la nivel international.

Nominalizarea la Euro-Effie Awards din anul acesta este cu atat mai importanta cu cat Leo Burnett este singura agentie din Romania finalista la Euro Effie nu o data, ci de doua ori. Clientul cu care Leo Burnett a inregistrat aceasta performanta atat in 2005, cat si anul acesta  este Procter & Gamble. In 2005, agentia a intrat in finala festivalului Euro Effie cu campania “Fruity Power”, conceputa pentru brandul Wash & Go, client Procter & Gamble.

Premiile Effie Awards 2007 vor fi decernate in luna septembrie.

Echipa Leo Burnett care a lucrat la campania finalista este formata din:
Laura Leonte, Ghica Popa, Costin Radu, Victor Stroe, Razvan Matasel, Andreea Boaca, Dana Manolache, Cosmina Dinu, Sorin Deleanu, Uli Barth.

Din partea P&G a participat la campanie, Roxana Popa – Brand Manager.

 Bucuresti, 13.07.2007

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.