Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Leo Burnett este singura agentie romaneasca nominalizata la

APG Creative Planning Awards

Leo Burnett aduce in Romania prima nominalizare la APG Creative Planning Awards, una dintre cele mai prestigioase competitii internationale de strategie. Nominalizarea a fost obtinuta pentru brand-ul Wash&Go,client Procter&Gamble.

Avand deja in portofoliu un Bronze Effie (2006) si o nominalizare la EuroEffie (2005), Wash&Go confirma inca o data:„Nominalizarea la APG Creative Planning Awards este o datorie implinita in primul rand fata de echipa Wash&Go, pentru pasiunea si munca din spatele acestei campanii si pentru ambitia de a nu se multumi cu mai putin decat o strategie demna de APG Awards. Am concurat cu 124 de lucrari si am reusit sa ramanem in grupul select al celor 23 de nominalizati. Toate lucrarile nominalizate vor fi sustinute live in vederea desemnarii castigatorilor. Sunt mandra si nerabdatoare sa prezint in fata impresionantului juriu londonez acest case study de strategie «made in Romania»”, a declarat Elena Ionita, Strategic Planner Leo Burnett&Target.
Pentru Razvan Matasel, Deputy Managing Director and Head of Planning Leo Burnett, nominalizarea la APG Creative Planning Awards reprezinta, in primul rand, o recunoastere a performantei Departamentului de Strategie pe care il conduce:
“Am crescut ca planner citind lucrarile castigatoare la aceasta competitie si dorindu-mi sa fac un training acolo. Iar acum primim recunoasterea celui mai prestigios forum al planning-ului din lume. Colegii mei m-au facut extrem de fericit: dupa nominalizarea la EuroEffie, acum suntem nominalizati si la APG”

Aflat la a 3 a editie, APG Creative Planning Awards este organizat de Account Planning Group UK si premiaza creativitatea in strategie, oferind  premii ca: “Best Creative Brief”; “Best Use of Research”; “Best Consumer Insight”; “Best Channel Strategy”. Printe castigatorii editiilor anterioare figureaza campanii de referinta pentru brand-uri ca Sony, Heinz, Nintendo,  Kit Kat, Honda, Lynx si altele.
Editia din acest an reuneste un juriu impresionant format din specialisti in strategie din UK si USA (Jon Steel, WPP; Malcolm White, Krow – APG Chair; Richard Huntington, United London; Derek Robson, Goodby Silverstein s.a) si este prima care include si o sectiune dedicata campaniilor internationale care nu s-au desfasurat in Marea Britanie.

Echipa Leo Burnett care a lucrat la campania finalista este formata din:
Dana Cristea – Copywriter; Smaranda Nemethi – Art Director; Oana Niculescu – Account Director; Claudia Revent – Account Manager; Dan Sendroiu – Account Executive; Elena Ionita – Strategic Planner; Miruna Antonescu – Jr Strategic Planner; Ileana Cocias – Account Manager Starcom;

Din partea P&G au participat la campanie:Adriana Ionescu – Associate Marketing Director ; Maria Pichiu – Brand Manager ; Alma Dinu/ Raluca Mihailescu – Assistant Brand Managers.

Leo Burnett este agentia de publicitate cu cele mai bune servicii de strategie si creatie din Romania, potrivit studiului AdMarket 2006 si cea mai buna agentie full-service de advertising, conform AdRating 2007, primul clasament al agentiilor de publicitate din Romania dupa criteriul performantei in afaceri.

Leo Burnett este detinatoarea titlului de Agentia Anului in ultimii 5 ani la Ad’Or, a titlului de Agentia Anului 2005 la festivalul international de publicitate Golden Drum, si singura agentie romaneasca nominalizata de 6 ori la Cannes Lions, cel mai important festival de publicitate din lume.

Leo Burnett este deopotriva cea mai premiata agentie la Effie Awards Romania in cele patru editii.
Brand-ul Leo Burnett se situeaza in fruntea clasamentului din Romania a programului Business Superbrands, acumuland cele mai multe voturi la toate cele patru arii de evaluare (1. reputatie & prestigiu, 2. calitate, 3. incredere si 4. diferentiere pe piata). Agentia este considerata in urma evaluarii Superbrands ca fiind cel mai de incredere brand de business din Romania.
 

Bucuresti, 6.08.2007

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.