Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Leo Burnett este Agenția Anului la Premiile Effie 2019

Effie 2019 Leo Burnett

· Agenția câștigă acest premiu important pentru al doilea an consecutiv
· Telekom România, unul dintre clienții strategici ai Leo Burnett, a câștigat premiile “Clientul Anului” și “Brandul Anului”

Leo Burnett România este, pentru a doua oară consecutiv, Agenția Anului la Premiile Effie România 219, obținând, la Gala de Premiere ce a avut loc ieri seară, la Ateneul Român, un număr de 9 premii – 4 Gold, 1 Silver și 4 Bronze.

Alte 2 premii importante – Clientul Anului și Brandul Anului – au fost câștigate, tot pentru al doilea an consecutiv, de către unul dintre clienți strategici ai agenției, Telekom România. Împreună, Telekom și Leo Burnett au obținut nu numai cele mai importante premii ale serii, ci și cele mai multe trofee Gold, pentru campaniile Hotelekom, Vloggemon GO și Don’t let yourself be fooled.

Effie 2019 Leo Burnett

În acest an, agenția a avut un număr de 19 nominalizări la Effie, pentru campanii derulate pentru toți clienții alături de care a participat la această prestigioasă competiție: Telekom România; Kaufland România; Procter&Gamble România; Samsung România și Hochland România.

La Gala de Premiere de ieri seară, Leo Burnett a obținut premii la categoriile Brand Experience – Hotelekom/Telekom România și Vloggemon GO/Telekom România – GOLD; Seasonal Marketing – Hotelekom/Telekom România și Don’t let yourself be fooled/ Telekom România – GOLD; Telecommunications – Don’t let yourself be fooled/Telekom România – SILVER și The Unsubscription/Telekom România – BRONZE; Use of Influencers – Vloggemon GO – BRONZE; Media Idea – Vloggemon GO/Telekom România – BRONZE; Shopper Marketing – Bunorama/Kaufland România – BRONZE.

“Am obținut aceste rezultate pentru al doilea an consecutiv, lucru care nu se putea întâmpla fără parteneriatele senzaționale pe care le facem cu clienții nostri, cărora le mulțumim pentru inspirație și sustinere. Brief-urile primite și felul în care le rezolvăm împreună cu ei ne fac profesioniști mai buni cu fiecare proiect.

Ceea ce ne bucură este și faptul că punctele obținute în gală au fost obținute din nominalizările și premiile pentru toți clienții cu care am înscris proiecte: Telekom, Kaufland, Hochland, P&G și Samsung. Mai mult, vorbim de campanii și proiecte foarte diverse: de la campanii de repoziționare de brand la innovative media idea, de la campanii digitally led la collectible promos, de la campanii care încearcă să rezolve o problemă socială la inițitative axate pe vânzări.

Asta arată că produsul Leo Burnett este unul divers, sincronizat cu tot ceea ce se întâmplă acum – vorbim de o eficiență 360, cu rezultate clare în business-ul clienților noștri și, iată, cu apreciere și în competițiile industriei”, a declarat Diana Alexa, Managing Director al Leo Burnett România.

#bineleo #bravoechipa

By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.