Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

LEKTRI.CO caută să-și tripleze numărul de revânzători de stații de încărcate pentru mașini electrice în 2022

LEKTRI.CO statie incarcare

LEKTRI.CO, unul dintre cei mai importanți jucători în domeniul mobilității electrice din România, își propune creșterea numărului de reselleri atât în țară, cât și pe plan extern. Compania vizează, până la finele lui 2022, atingerea unui număr de 50 de reselleri în UE și 10 în România.

În prezent, LEKTRI.CO are 15 reselleri în țări din Europa precum: Franța, Suedia, Norvegia, Grecia, Irlanda, Serbia, Bulgaria, iar pe plan local compania are câte un partener în: Arad, Maramureș, București, Târgu-Jiu și Bistrița.

LEKTRI.CO statie incarcare

Până la finele anului curent, LEKTRI.CO își propune să acceseze mari orașe la nivel național, cum ar fi Iași, Cluj, Constanța, Craiova și, totodată, să acceseze cele mai mari magazine online și offline atât din România, cât și din Italia și Polonia.

„Revânzătorii stațiilor de încărcare LEKTRI.CO sunt companii recunoscute în piețele pe care activează, care au deja baza solide de clienți. Printre resellerii noștri se numără magazine specializate în sisteme de energie regenerabilă, cu experiență în instalații electrice și fotovoltaice, dar și dealeri auto operatori de puncte de încărcare pentru vehicule electrice sau magazine online și fizice de bricolaj. Partenerii noștri beneficiază de multiple avantaje, astfel încât colaboarea cu noi să îi ajute în dezvoltarea propriului business”, a declarat Claudiu Suma, CEO LEKTRI.CO.

Potrivit reprezentanților LEKTRI.CO, printre beneficiile unui reseller se numără: prețuri competitive și marje de discount considerabile, ce pot ajunge și la 35% din prețul de listă, produsele cu design premium și funcții smart, ce le fac foarte competitive la prețurile de listă, suportul și garanția locală, deosebit de importante pentru un revânzător, precum și livrarea rapidă.

Majoritatea vânzărilor s-a realizat până de curând direct către clienți finali, companii din domeniul HoReCa, parcări private, utilități etc., modelul cel mai căutat fiind stația 22 kW AC. Prin intermediul resellerilor, cel mai popular produs vândut este stația 7.4 Kw AC, foarte solicitată de către clienții de Dacia Spring.

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.