Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Peste 6.000 de români au retrăit gustul copilăriei, alături de siropul Laurul

Laurul Recreația Dulce

Cu o tradiție de peste șapte decenii, brandul românesc care a delectat generații întregi cu gustul său dulce și natural de fructe, a readus la viață emoțiile copilăriei, prin campania ”Recreația Dulce”.

București, 28 iunie: Vara aceasta, toți românii se bucură de vacanța mare, datorită unuia dintre cele mai longevive branduri românești. În cadrul campaniei „Recreația Dulce”, Laurul le-a oferit ocazia de a retrăi unele dintre cele mai delicioase momente ale copilăriei și șansa de a câștia super premii, precum mașini de înghețată sau de vafe, roboți de bucătărie, tablete Samsung, ori marele premiu: o „alocație” de 1000 de lei pe lună, timp de un an.

Laurul Recreația Dulce

Aflată în plină desfășurare, campania „Recreația Dulce” a oferit, până acum, zeci de mii de pauze de relaxare dulce pentru cei peste 6.000 de români care au ales să intre în concurs. Astfel, cei care sunt curioși să redescopere gustul dulce al copilăriei au șansa să o facă alături de Laurul, până pe data de 15 iulie. Tot ce trebuie să facă este să achiziționeze siropuri naturale de fructe Laurul și să înscrie codul de sub capac prin SMS, ori pe www.recreatia.laurul.ro. În joc sunt puse peste 70 de premii, dintre care 10 tablete Samsung 7 și, marele premiu: o „alocație lunară” de 1.000 Lei.

”Prin această campanie ne-am adresat tuturor celor care își amintesc cu drag de vacanțele de vară în care, după joaca afară cu prietenii, se răcoreau și îndulceau cu un pahar delicios de sirop din fructe cu apă minerală. Sunt experiențe de neuitat pe care părinții și bunicii au șansa de a le retrăi alături de copii sau nepoții lor. În plus, premiile puse în joc au fost alese și ele în așa fel încât să bucure oameni din orice generație, așa cum o face și gustul siropurilor Laurul”, declară Cristina Micula, co-fondator Laurul.

Campania durează până pe 15 iulie, timp în care toți cei care își doresc să să se bucure de farmecul copilăriei de odinioară, prin gustul inconfundabil al siropurilor naturale Laurul, pot înscrie codurile unice de sub capace și să își crească, astfel, șansele de câștig. Mai multe detalii, dar și regulamentul concursului sunt disponibile pe site-ul campaniei, www.recreatia.laurul.ro, ori pe pagina de Facebook Laurul.

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.