free download 78 travel guides written by experts

Lanțul de cafenele “Coffee 2 Go” și-a triplat vânzările față de anul trecut, pe segmentul băuturilor reci

Lanțul de cafenele „Coffee 2 Go” a înregistrat o accelerare a vânzărilor pe segmentul băuturilor reci cu 200% față de anul trecut, datorită creării unei noi game de frappeuri speciale, cât și schimbării paharului, oferind consumatorului posibilitatea de a alege băutura preferată dintr-o gamă variată; tendința de consum fiind orientată către băuturile compuse care conțin lapte și multe arome.

„Preferințele consumatorilor sunt într-o continuă schimbare, piața produselor de coffee shop devenind extrem de efervescentă în ultimii ani, aspect care ne-a determinat să inovăm în permanență și să avem o gamă cât mai variată de frappeuri, dând posibilitatea consumatorului să aleagă mereu o băutură care-l definește. Triplarea vânzărilor se datorează și schimbării paharului de la 400 ml la cel actual de 600 ml, astfel consumatorul obținând o creștere de cantitate cu aproximativ 50%, pentru o creștere nesemnificativă a prețului”, a spus Vlad Timaru – cofondator „Coffee 2 Go”.

Având avantajul unor produse proprii, începând cu a doua jumătate a anului fondatorii lanțului de cafenele abordează o strategie diferită de extindere a unităților în regim de franciză, concentrându-se asupra orașelor cu mai puțin de 100.000 locuitori fiind o piață neexploatată, după succesul francizelor din orașele mai mici precum, Piatra Neamț și Brăila.

Coffee 2 Go, bauturi reci

„În orașele mai mici, unde piața preparatelor pe bază de cafea este slab reprezentată, venim cu know-how-ul unor produse inovatoare și apreciate de consumatori, cât și a unui concept care, cumulat, aduc în timp scurt, succesul francizelor”, a spus Vlad Timaru – cofondator Coffee 2 Go.

Până anul trecut “Coffee 2 Go” a deschis 35 de unități, dintre care aproximativ 80% în regim de franciză prezente în marile orașe din România, iar de la începutul anului s-au deschis cinci unități, iar 15 sunt în curs de a se deschide.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *