Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Lanțul de cafenele 5 to go se redeschide pe 5 mai și face cinste cu cafea până la finalul anului

Locatie 5 to go

5 to go, brandul de cafea 100% românesc, redeschide toate locațiile pe 5 mai, în regim de „to go” și „drive”, pentru ca iubitorii de cafea din București și din țară să se bucure din nou de produsele 5 to go, în cele mai sigure condiții. În plus, brandul vine și cu o surpriză pentru toți consumatorii la redeschidere și face cinste cu cafea până la finalul anului: la achiziționarea oricărei cafele espresso, espresso lung sau americano, clienții vor primi încă una!

„Am așteptat mult acest moment și ne bucurăm să anunțăm că redeschidem cafenelele 5 to go într-o zi de 5, cifră de rezonanță pentru noi, și am convingerea că vom reuși să ducem vânzările la 50% din normal, în prima săptămână. Am promis că vom avea pregătit un plan de relansare pentru acest moment și ne ținem de cuvânt. Campania ”More coffee – less bucks” vine să susțină acest demers al nostru, prin care vrem să oferim doza dublă de energie clienților 5 to go pentru a-și relua activitățile și să le mulțumim că au rămas aproape de noi.
Îi asigurăm că ne vom desfășura activitatea și de acum încolo în cele mai sigure condiții atât pentru ei, cât și pentru angajații noștri. Păstrăm toate măsurile de prevenție implementate până la momentul închiderii cafenelelor, dar adăugăm și unele noi”, a declarat Radu Savopol, co-fondator 5 to go.

Utilizarea dezinfectantului pentru mâini în toate locațiile 5 to go ori de câte ori e necesar, decizia de a servi produsele exclusiv în pahare „to go”, oferirea capacelor și a paletinelor doar de către barista și încurajarea clienților de a plăti electronic sunt măsurile luate de 5 to go înainte de criză. La acestea se adaugă noi măsuri, atât pentru siguranța clienților, cât și a angajaților.

Locatie 5 to go

Reorganizarea spațiului și a timpului petrecut în locații e una dintre ele: pentru locațiile prevăzute cu spații de stat s-a luat decizia de a se renunța la ele iar în funcție de dimensiunea locațiilor, se au în vedere următoarele măsuri cu privire la acces: în spațiile de până în 20 metri pătrați se va intra pe rând, unul câte unul, iar în locațiile de 20-40 metri pătrați, vor avea acces maximum doi clienți, cu distanța de siguranță de 1,5 metri între ei. Și pentru angajați se impun noi măsuri, extra celor de dinainte de închidere – purtarea obligatorie a măștii de protecție și a mănușilor.

„Un alt lucru care mă bucură, pe lângă fidelitatea publicului, este sentimentul de familie și de prietenie care s-a sudat și mai mult între noi, echipa centrală, francizați și angajați, în această perioadă. Deși sunt vremuri dificile, în care puteam pierde angajați, acest lucru nu s-a întâmplat și le mulțumesc că ne-au rămas aproape, că au încredere în noi și în planurile de relansare pregătite. Ca minus, ar fi nevoia de relocare a 3-5 locații, din cauza unor neînțelegeri cu privire la chirii”, a completat Radu Savopol.

Radu Savopol, 5 to go
Radu Savopol, 5 to go

Toate locațiile 5 to go vor funcționa la redeschidere după programul normal, 07:00–18:00.
Despre 5 to go

5 to go a luat naștere în 2015, iar în prezent a depășit pragul de 150 de locații și este cel mai mare lanț de cafenele din Europa de Est, dar și cea mai accesată franciză din România. Radu Savopol și Lucian Bădilă sunt fondatorii 5 to go, cei care au adus pe piața HoReCa din România conceptul inovator de preț unic pentru toate produsele comercializate.

5 to go_produse

Sub sloganul „Smile, there’s coffee!”, lanțul de cafenele oferă consumatorilor un spațiu cald și prietenos, unde cafeaua este actorul principal. Cafeaua folosită este una cu o aromă intensă, corpolentă, cremoasă, ce se constituie într-un amestec unic, creat special pentru lanțul de cafenele 5 to go. Pentru că cifra 5 reprezintă elementul de structură a brandului, echipa 5 to go oferă clienților 5 motive principale să revină în una dintre cafenelele din grup: gustul, profesionalismul, rapiditatea, diversitatea și stilul de viață.

By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.