KFC, cel mai popular lanț de restaurante din lume specializat în produse din pui, readuce în România, în această lună, Duetos – unul dintre cele mai de succes produse ale sale. Cele două mini wraps cu Crispy Strip, salată iceberg, maioneză și roșii proaspete, toate învelite într-o tortilla rumenită, pot fi găsite în restaurantele KFC la prețul de doar 5 lei. În plus, acestea vin împreună cu noul sos de maioneză care le oferă gustul inconfundabil.
În această campanie sunt incluse şi două reţete Twister noi: Twister Deluxe, cu ingrediente precum Crispy Strips, brânză Mozzarella, sos sweet & sour și Twister Supreme cu Crispy Strips, brânză Cheddar, bacon și maioneză, alături de rețeta deja existentă de Twister Classic. Mai mult, alături de produsele Twister şi Duetos, fanii KFC pot achiziţiona şi oferta Duo Bucket.
„Suntem bucuroși să reintroducem în meniu unul dintre cele mai apreciate produse ale noastre. Duetos este un preparat delicios pe care merită să-l ții doar pentru tine. De altfel, aceasta este și ideea care a stat la baza campaniei de comunicare din jurul produsului: atragerea atenţiei asupra fenomenului de oversharing şi încurajarea fanilor să utilizeze cu moderaţie reţelele sociale. Suntem încrezători că Duetos se va număra printre opțiunile favorite ale consumatorilor și va avea cel puțin același succes ca în anii precedenți.”, declară Monica Eftimie, Chief Marketing Officer KFC România.
Prin intermediul platformei stopoversharing.ro, utilizatorii pot încărca pe site fotografii ale prietenilor care împărtășesc mai mult decât ar trebui, iar KFC îi va ajuta să le modifice într-un mod amuzant. Cei care trimit fotografii pe site pot câștiga aparate foto instant, căști wireless sau vouchere KFC.
Produsul este disponibil în perioada 1 septembrie – 2 noiembrie 2017, în toate restaurantele KFC din România.