Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Kaufland lansează campania “România știe să gătească”

Kaufland lansează campania România știe să gătească

Kaufland România lansează campania „România știe să gătească”, un proiect la nivel național cu misiunea de a-i inspira pe români să gătească acasă. Așadar, Kaufland își propune să unească emoțiile și tradițiile fiecărei regiuni ale României, având în vedere motivația oamenilor de a găti pentru că „Merită fiecare emoție”.

Campania are la bază un studiu derulat la nivel național la finalul lui 2023, pentru a afla care sunt atitudinea și emoțiile românilor față de gătit. Una dintre principalele concluzii ale studiului „Emoții în bucătărie” relevă că sentimentele românilor atunci când gătesc în familie sau pentru cei apropiați sunt, în principal, pozitive. Astfel, 43% sunt bucuroși, 41% au un sentiment de încredere, 39% simt pasiune, 36% sunt inspirați, 31% simt iubire, iar 30%, grijă.

Kaufland lansează campania România știe să gătească

În ceea ce privește emoțiile resimțite în momentul în care persoanele apropiate degustă preparatele, participanții la cercetare au declarat în procent de 77% că simt bucurie, iar 51%, mândrie. Pentru români, pregătirea preparatelor tradiționale reprezintă, în principal, un motiv de mândrie și nostalgie.

Un alt element semnificativ al studiului scoate în evidență împărțirea emoțiilor pe regiuni. Sentimentele pe care românii le au în mod predominant atunci când gătesc diferă în funcție de zona țării, așadar comunicarea se împarte pe fiecare regiune, în mod nominal.

De asemenea, rezultatele cercetării au arătat că gătitul ocupă un loc important în rutina românilor din mediul urban, fiind o activitate desfășurată foarte des, în medie de patru ori pe săptămână, care implică prepararea mai multor feluri de mâncare simultan. Potrivit participanților la studiu, timpul petrecut în bucătărie are ca motivație emoțională grija față de membrii familiei și sănătatea acestora, însă joacă și un rol economic pentru că reduce din cheltuieli.

„Ne-am decis să inițiem campania România știe să gătească din dorința de a celebra toate motivele pentru care merită să gătești. În primul rând pentru toate sentimentele pozitive și pentru apropierea pe care o generează între oameni. În plus, pregătirea mai multor mese acasă are și un impact benefic asupra sănătății și bugetului unei familii. România știe să gătească este un demers pe termen lung care ne dorim să inspire fiecare român, din orice generație face parte sau orice rol are într-o familie”, spune Alina Golopența, Director Marketing Kaufland România și Republica Moldova.

În privința criteriilor importante pentru aprovizionare, magazinele reprezintă principala sursă de cumpărături alimentare destinate gătitului. Între criteriile de alegere a alimentelor, calitatea și prețul se situează pe primele două locuri, fiind urmate de beneficiul de a găsi toate ingredientele într-un singur loc.

Studiul, dezvoltat în parteneriat cu iSense Solutions, a fost derulat pe un eșantion reprezentativ de populație urbană, din toate regiunile țării, cu vârste cuprinse între 18 și 65 de ani.

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.