Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

K Tech – Ultra PRO lanseaza programul de fidelizare Ultra PRO Computers

K Tech – Ultra PRO a lansat începând cu această lună, programul de fidelizare în magazinele Ultra PRO Computers.

În cadrul acestui program clienţii noştri primesc două tipuri de card, în funcţie de valoare achiziţiilor.

Astfel, clienţii care vor achiziţiona din magazinele Ultra PRO Computers produse cu o valoare mai mare de 1.500 RON fără TVA vor putea intra în posesia cardului Ultra PRO Computers VIP.
Cu acest card se poate achiziţiona orice produs din reţeaua Ultra PRO Computers cu un discount de 5%. De asemenea, posesorii acestui tip de card beneficiază de promoţii dedicate şi oferte personalizate.

Pentru o  valoare a achiziţiei cuprinsă între 300 RON şi 1.500 RON fără TVA clienţii pot obţine cardul Ultra PRO Computers clasic, prin intermediul căruia participă automat la toate promoţiile şi implicit la ofertele speciale dedicate acestui tip de card.

În plus, posesorii de card, indiferent de tipul acestora, beneficiază în ziua de naştere de posibilitatea de a achiziţiona produse din magazinele Ultra PRO Computers cu o reducere de 15%.

“Decizia lansării acestui program de fidelizare a fost motivată în primul rând de nevoia clienţilor noştri de a primi oferte personalizate. Acesta reprezintă un important instrument de comunicare ce ne permite adaptarea ofertei din magazinele Ultra PRO Computers la preferinţele clienţilor noştri, la exigenţele şi schimbările pieţei”, a declarat Cătălin Butolo, director de marketing al grupului K Tech – Ultra PRO.

Obiectivele acestui program urmăresc creşterea calităţii serviciilor oferite, fidelizarea clienţilor ocazionali, o mai bună targetare a ofertelor. Crearea unei baze de date permite comunicarea directă cu clienţii, ceea ce ne oferă mult mai multe informaţii despre obiceiurile de consum ale acestora.

“Suntem conştienţi că pentru o reţea de magazine specializate IT, dinamica interacţiunii directe cu clienţii este cea mai importantă resursă. Noul program de fidelizare va determina, în primul rând, creşterea gradului de satisfacţie a clienţilor Ultra PRO Computers”, a adăugat Cătălin Butolo.
 

Bucuresti, 5.07.2007

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.